کد خبر : 1954973 | 13 مرداد 1402 ساعت 20:30 | 51.4K بازدید | 9 دیدگاه

جلوی این فرازمینی زانو زدم: از رولزرویس هم بهتره!

اولکساندر زینچنکو، ستاره اوکراینی آرسنال با ستایش از هم‌تیمی‌اش ویلیام سالیبا او را به رولزرویس تشبیه کرده و گفت سالیبا هرگز اشتباه نمی‌کند.

جلوی این فرازمینی زانو زدم: از رولزرویس هم بهتره!

به گزارش "ورزش سه"، اولکساندر زینچنکو تابستان گذشته از منچسترسیتی به آرسنال پیوست و در اولین فصل حضورش در این تیم عملکردی درخشان داشت.

زینچنکو در مصاحبه اخیرش به ستایش از یکی از هم‌تیمی‌های خود در آرسنال پرداخت و ویلیام سالیبا را یکی از عوامل موفقیت آرسنال در بخش اعظم فصل گذشته دانست.

1905214

ستاره اوکراینی در صحبت‌های خود درباره سالیبا گفت: "ویلیام سالیبا رولزرویس است. این پسر معرکه است. من خیلی دوستش دارم. راستش را بخواهید قبل از اینکه به آرسنال بیایم اصلا نمی‌شناختمش. ولی در بدو ورود به آرسنال در همان جلسه تمرینی اول وقتی ویلیام را دیدم پیش خودم گفتم این پسر دیگه کیه؟ چقدر کارش خوبه!"

زینچنکو در ادامه گفت: "بعد در اولین بازی پیش‌فصل مقابل چلسی قرار گرفتیم و سالیبا حتی یک اشتباه هم نداشت. باور کنید او هیچوقت اشتباه نمی‌کند. هرگز. در بازی بعدی مقابل بورنموث با پای چپ یک گل قشنگ زد. من آنجا جلویش زانو زدم و به خودش گفتم تو هر کاری می‌توانی بکنی، تو فرازمینی هستی."

1905213

تابستان گذشته وقتی میکل آرتتا این ستاره اوکراینی را از منچسترسیتی به خدمت گرفت بسیاری از هواداران با این خرید موافق نبودند ولی زینچنکو در طول فصل با بازی‌هایش توانست نظر مثبت منتقدان را جلب کند. این دفاع چپ آرسنال در لیگ برتر 27 بازی برای تیمش انجام داد و نقش مهمی در عملکرد دفاعی خوب توپچی‌ها داشت. آرسنال در پایان فصل عنوان سومین خط دفاعی برتر انگلیس را به خود اختصاص داد.

دیدگاه‌ها