کد خبر : 1954974 | 13 مرداد 1402 ساعت 20:32 | 68K بازدید | 20 دیدگاه

نسخه مرغوب داخلی؛

آتش‌بازی سرمربی ایرانی: تحسین‌برانگیز و فوق‌العاده

غلامرضا مومنی مقدم در بازگشتش به سرمربیگری فوق‌العاده کار کرده است.

آتش‌بازی سرمربی ایرانی: تحسین‌برانگیز و فوق‌العاده

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا مومنی مقدم والیبالیست و عضو سابق تیم ملی جوانان در سال ۱۹۹۷ و تیم ملی بزرگسالان در قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۱ پس از آنکه در سال ۹۳ با تیم پرستاره میزان مشهد نتوانست به فینال لیگ راه پیدا کند، از سرمربیگری فاصله گرفت و تصمیم گرفت به دنیای مربی گری و دستیاری روی بیاورد. او سال‌ها در کنار پیمان اکبری او را به عنوان دستیار اول در پیکان، سایپا و شهرداری ارومیه همراهی کرده است.

اما با انتخابش در سال گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان توانست در اولین گام با اقتدار قهرمان آسیا شود و امسال نیز در عرض یک ماه دو تیم ملی را به جمع چهار تیم برتر جهان برساند.

او که همین یک ماه پیش تیم ملی والیبال جوانان را قهرمان جوانان جهان کرد بلافاصله با تیم دانشجویان راهی چنگدو چین برای قهرمانی دانشجویان جهان شد که توانست این تیم را هم  به جمع چهار تیم برساند. اوج کار او امروز و در تقابل با آلمان قدرتمند بود که در یک بازی سه ساعته این تیم را سه بر دو شکست داد تا دوباره یک نیمه‌نهایی را تجربه کند. او حالا باید در نیمه‌نهایی مقابل لهستان قرار بگیرد و در صورت پیروزی راهی فینال شود. کاری که کمتر مربی ایرانی توانسته در تیم‌های ملی انجام دهد و در مدت یک ماه دو تیم را راهی فینال کند.

1905216
غلام رضا مومنی مقدم در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2001 نفر دوم ایستاده از سمت چپ

باید دید غلامرضا مومنی مقدم ۴۵ ساله می‌تواند تیمش را که خسته از بازی آلمان است راهی فینال کند تا علاوه بر صعود به فینال شایستگی‌های خود را  یک بار دیگربه همگان نشان دهد یا در این امر ناکام می‌ماند.

دیدگاه‌ها