کد خبر : 1954975 | 13 مرداد 1402 ساعت 20:36 | 36K بازدید | 9 دیدگاه

رسمی: دومین خرید آمریکایی میلان معرفی شد

میلان با انتشار بیانیه‌ای رسمی از امضای قرارداد پنج ساله با یونس موسی، هافبک آمریکایی والنسیا، خبر داد.

رسمی: دومین خرید آمریکایی میلان معرفی شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان از خرید جدید خود پرده برداشت. با اعلام این باشگاه یونس موسی، هافبک آمریکایی، با امضای قراردادی پنج ساله به روسونری پیوست. او پیش از این در والنسیا بازی می‌کرد.

یونس موسی امروز صبح در شهر میلان تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و در نهایت دقایقی پیش قراردادش را با روسونری امضا کرد. بر اساس اعلام باشگاه قبلی او والنسیا این هافبک آمریکایی با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو به علاوه بندهای الحاقی به میلان پیوسته است.

موسی دومین ستاره آمریکایی است که امسال تابستان راهی میلان می‌شود. پیش از این کریستین پولیشیچ که مثل موسی ملی‌پوش آمریکایی است از چلسی به روسونری پیوسته بود. میلان اعلام کرد موسی فصل آینده در سن‌سیرو با پیراهن شماره 80 بازی خواهد کرد.

1905218

یونس موسی که متولد شهر نیویورک است علاوه بر تابعیت آمریکا پاسپورت ایتالیایی دارد و بخشی از کودکی‌اش را در شمال ایتالیا و در شهر گاستلفرانو ونتو گذرانده است. به این ترتیب او به عنوان بازیکن غیر اروپایی حساب نشده و این سهمیه میلان را کاهش نخواهد داد.

1905219

این هافبک میلان با اینکه می‌توانست برای تیم‌های ملی ایتالیا، انگلیس و غنا بازی کند اما آمریکا را ترجیح داد و اولین بازی ملی‌اش برای این کشور را در سال 2020 انجام داد. او تا اینجا 27 بازی ملی انجام داده و در جام جهانی 2022 قطر در هر چهار بازی آمریکا از جمله مقابل تیم ملی ایران در زمین حضور داشت.

دیدگاه‌ها