کد خبر : 1954999 | 14 مرداد 1402 ساعت 03:20 | 25K بازدید | 6 دیدگاه

بررسی ورود چمن هیبریدی به لیگ برتر؛

تغییر بزرگ نقش‌جهان برای لیگ بیست و چهارم

مدیر چمن‌های باشگاه سپاهان می‌گوید برنامه تغییر چمن ورزشگاه نقش جهان در حال بررسی است.

تغییر بزرگ نقش‌جهان برای لیگ بیست و چهارم

به گزارش "ورزش‌ سه"، کریم نوری مدیر چمن‌های باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در آخرین مصاحبه خود که با سایت رسمی باشگاه انجام داده، ضمن اشاره به دلایل وضعیت نامناسب این روزهای چمن نقش جهان، به موضوع مهمی اشاره داشته و عنوان کرده که تعویض برنامه تعویض چمن این ورزشگاه با چمن هیبریدی در دست اقدام است.
کریم نوری در این رابطه گفته است: «در حال بررسی و ارزیابی چمن‌های مختلف از جمله چمن هیبریدی برای کاشت در ورزشگاه نقش‌جهان هستیم زیرا در آینده نزدیک باید زمین چمن ورزشگاه را به دلیل نزدیک شدن به اتمام دوره بهره‌برداری مفید از آن، تعویض کنیم، در صورت تأیید شدن چمن هیبریدی و سازگاری آن با اقلیم آب و هوایی اصفهان، برای فصل آینده چمن ورزشگاه را تعویض می‌کنیم.» 
گفتنی است چمن هیبریدی (HYBRID GRASS ) یا چمن طبیعی تقویت شده محصولی است که از ترکیب چمن طبیعی با الیاف تقویت کننده مصنوعی تولید می‌شود. قابل توجه است که هم اکنون بسیاری از ورزشگاه‌های مدرن دنیا هم از چمن هیبریدی بهره می‌برند.
ورزشگاه نقش جهان و چمن آن در روزهای آغازین پاییز سال 1395 مورد بهره برداری دوباره قرار گرفت و حالا به نظر می‌رسد عمر مفید آن رو به پایان رسیده است. با این حال سپاهان حداقل یک فصل دیگر در ورزشگاه نقش جهان با همین چمن بازی خواهد کرد و باید دید در ابتدای لیگ بیست و چهارم شاهد تعویض آن خواهیم بود یا خیر.

دیدگاه‌ها