کد خبر : 1955001 | 13 مرداد 1402 ساعت 22:55 | 16.9K بازدید | 9 دیدگاه

آخرین برد نساجی با ایلیا و سام مقابل نیکبخت

نساجی مازندران در دیداری تدارکاتی مقابل شهرداری بندرعباس به برتری رسید.

آخرین برد نساجی با ایلیا و سام مقابل نیکبخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران که روز گذشته در دیداری دوستانه مقابل پرسپولیس قرار گرفت، امروز هم با نفراتی که دیروز کمتر فرصت بازی برابر سرخ پوشان به دست آوردند، در مسابقه‌ای دوستانه به مصاف تیم دسته دومی شهرداری بندرعباس رفت.

نساجی مازندران در نیمه اول دیدار امروز مقابل شهرداری بندرعباس که سرمربیگری آن را علی نیکبخت برعهده دارد، به تساوی بدون گل دست یافت، اما در نیمه دوم ۲ بازیکن جوان این تیم توانستند گلزنی کنند و برد سرخ‌پوشان را رقم بزنند.

1905254

امیرحسین سام‌دلیری در دقیقه ۵۵ با یک ضربه آکروباتیک دروازه شهرداری بندرعباس را باز کرد و در دقیقه ۷۸ ایلیا حدادیان نیز به زیبایی موفق به گلزنی برای نساجی مازندران شد تا این تیم به پیروزی دو بر صفر در آخرین مسابقه تدارکاتی پیش فصل دست پیدا کند.

1905255

این مسابقه دوستانه در حالی با پیروزی دو بر صفر نساجی مقابل شهرداری بندرعباس به پایان رسید که در دو نیمه ۴۰ دقیقه‌ای در ورزشگاه کارگران تهران و پشت درهای بسته انجام شد.

گفتنی است، نساجی مازندران در هفته اول فصل جدید لیگ برتر و مسابقه افتتاحیه این رقابت‌ها در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر به مصاف پیکان تهران و شاگردان رسول خطیبی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها