کد خبر : 1955003 | 13 مرداد 1402 ساعت 23:03 | 46K بازدید | 15 دیدگاه

رسمی: ستاره ژاپنی به سری A رفت

دایچی کامادا، هافبک ژاپنی با حضور در دفتر باشگاه لاتزیو رسما بازیکن این تیم شد. او به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم آبی‌پوش شهر رم شده است.

رسمی: ستاره ژاپنی به سری A رفت

به گزارش "ورزش سه"، دایچی کامادا، هافبک خلاق ژاپنی، یکی از ستاره‌های فوتبال آسیا است. او که فصل گذشته در آینتراخت فرانکفورت بازی می‌کرد بعد از پایان قراردادش در آغاز تابستان بازیکن آزاد بود و دقایقی پیش رسما به لاتزیو پیوست.

کامادا امروز صبح وارد شهر رم شد و بعد از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی لاتزیو پای برگه قراردادش را امضا کرد تا با قراردادی دو ساله به لاتزیو بپیوندد. در این قرارداد بندی وجود دارد که باشگاه ایتالیایی می‌تواند قرارداد ستاره ژاپنی را به اختیار خود یک سال دیگر تمدید کند.

1905260

باشگاه لاتزیو با انتشار بیانیه‌ای رسمی از پیوستن کامادا به این تیم خبر داد و گفت او به محض انجام مراحل اداری این انتقال به تیم ملحق شده و به مائوریتسیو ساری و دیگر بازیکنانش معرفی خواهد شد.

مذاکرات لاتزیو با کامادا بیش از آنکه تصور می‌شد طولانی شده بود چرا که باشگاه ایتالیایی با درخواست‌های شخصی این هافبک سابق فرانکفورت و به خصوص میزان کمیسیون پرداختی به مدیر برنامه‌های او موافق نبود. اما گزارش‌ها حاکی است اسپانسر ژاپنی لاتزیو، شرکت میزونو، در نهایت پادرمیانی کرده تا این انتقال انجام شود.

1905262

در هفته‌های گذشته خبرهای زیادی درباره تلاش میلان برای به خدمت گرفتن این هافبک ژاپنی مطرح بود. به نظر می‌رسید روسونری قصد دارد امسال دو ستاره آسیایی را به خدمت بگیرد که مهدی طارمی از ایران و دایچی کامادا از ژاپن بودند. ولی در نهایت هیچ یک از این انتقال‌ها انجام نشد تا طارمی در پورتو ماندگار شده و کامادا راهی لاتزیو شود.

دیدگاه‌ها