کد خبر : 1955019 | 14 مرداد 1402 ساعت 07:00 | 22.6K بازدید | 10 دیدگاه

ماجرای یک کنفرانس پیش از نبرد حساس

جنگ پرتغالی در الکلاسیکوی عربی

الهلال و الاتحاد فردا در دیداری حساس باید یک الکلاسیکوی دیگر در فوتبال عربستان را برگزار کنند.

جنگ پرتغالی در الکلاسیکوی عربی

به گزارش ورزش سه، در کنفرانسی که با در آغوش گرفتن دو سرمربی آغاز شد، نونو سانتو، سرمربی الاتحاد و همتای او در الهلال، ژسوس، در مورد موضوع مشارکت دو ستاره، عبدالرزاق حمدالله و مالکوم، در ال کلاسیکو بحث و جدل کردند. دو مربی پرتغالی قبل از شروع نشست خبری با هم دیدار صمیمی داشتند و زیر نظر اهالی رسانه به گفتگوهای دوستانه پرداختند.

نونو سانتو سرمربی الاتحاد تایید کرد که حضور عبدالرزاق حمدالله، مهاجم این تیم در دیدار هنوز تایید نشده است.

سانتو اضافه کرد: "ما یک جلسه تمرین داریم و برای انجام آخرین کارهای قبل از بازی تلاش خواهیم کرد. روی کوچکترین جزئیات هر حریفی که با آن بازی می کند کار می‌کنیم و آن را از هر طرف آنالیز خواهیم کرد.

و او افزود: "ما در صدر گروه قرار گرفتیم و این یک هدف اصلی برای ما بود. ما می خواستیم در طائف بمانیم تا برای مسابقه بعدی مجبور‌نشویم سفر کنیم، علاوه بر این که فوتبال در حال حاضر متخصصان ریکاوری و استراحت بازیکنان را دارد و این به ما ثبات بیشتری می‌دهد. تقابل ال کلاسیکو همیشه برای هواداران هیجان انگیز است و فردا با شور همیشگی منتظر هواداران الاتحاد هستم. اکنون از فرصت استفاده و از حمایت همیشگی آنها تشکر می‌کنم.

1905298

از سوی دیگر، ژسوس سرمربی الهلال تایید کرد که تیمش همچنان در مراحل ساخت و ورود بازیکنان جدید است و امیدوار است که رئیس باشگاه فهد بن نافل هر چه زودتر بتواند یک مهاجم برای تیمش بخرد.

ژسوس گفت: "ما به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتیم، اما هنوز در مرحله آماده سازی هستیم. از رسیدن به این دیدار خوشحالیم. تلاش می‌کنیم تا جلوتر برویم. ما الاتحاد را به خوبی می‌شناسیم و می‌دانیم تیمی آسان نیست و با همان مربی سال گذشته کار خود را ادامه می‌دهد.

وی در مورد گزینه‌های تهاجمی برای این دیدار نیز افزود: ما به دنبال استفاده از مالکوم خواهیم بود (اگر این امکان وجود داشته باشد) همچنین عبدالله الحمدان بازیکن جوانی را داریم که می‌تواند در دو پست مهاجم و وینگر بازی کند. در حال حاضر نمی‌توانیم حضور مالکوم را در مقابل اتحاد تایید کنیم. اگر او بازی کند، یک بازیکن برجسته خواهد بود و اگر او شرکت نکند، گزینه‌های زیادی برای جانشینی نداریم اما با سبک خود در مسابقات بازی خواهیم کرد.

ژسوس که دومین دوره خود را با الهلال سپری می‌کند، ادامه داد: ما در حال حاضر در مرحله پیشرفت هستیم و بازی به بازی در حال یادگیری و بهتر شدن هستیم و در همه خطوط و نه فقط در دفاع با مشکلات مواجه هستیم. ما با یک تیم قدرتمند روبرو خواهیم شد و این یک بازی لذت بخش برای هواداران خواهد بود.

دیدگاه‌ها