کد خبر : 1955044 | 14 مرداد 1402 ساعت 08:47 | 5.3K بازدید | 1 دیدگاه

نظر سرمربی سابق تیم ملی در مورد حذف جمشیدی

سعید ارمغانی، سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال، درمورد کنار گذاشته شدن محمد جمشیدی از ترکیب جدید این تیم واکنش نشان داد.

نظر سرمربی سابق تیم ملی در مورد حذف جمشیدی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، تیم ملی بسکتبال در حالی دور جدید تمریناتش برای حضور در جام جهانی را پیگیری می‌کند که محمد جمشیدی جایی در میان اردونشینان ندارد.

این بازیکن در فهرست اولیه‌ای که «هاکان دمیر» برای آغاز به کارش در راس تیم ملی بسکتبال اعلام کرد، حضور داشت و با این تیم در اردوی ترکیه و لبنان هم حاضر شد اما پیش از اعلام فهرست جدید و ۱۵ نفره تیم ملی، خط خورد.

محمد جمشیدی از بازیکنان همیشگی ترکیب تیم ملی بسکتبال طی سال‌های اخیر بوده که در پنجره‌های انتخابی جام جهانی هم حضور داشت. او همراه با شهرداری گرگان در رقابت‌های اخیر سوپرلیگ غرب آسیا هم شرکت کرد و اتفاقا در ترکیب تیم منتخب این رقابت‌ها قرار گرفت. به همین دلیل حذفش از ترکیب اردونشینان تیم ملی بسکتبال برای جام جهانی بسیار عجیب و سوال برانگیز بود.

سعید ارمغانی سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال که طی مدت زمان همکاری با فدراسیون همواره از محمد جمشیدی استفاده می‌کرد، در گفت‌وگو با در این زمینه گفت: آنچه مسلم است محمد جمشیدی بازیکی خوب و موثر است، اما اینکه در طول تمرینات چه اتفاقی افتاده است که منجر به تصمیم سرمربی تیم ملی برای کنار گذاشتن او شده است را من نمی‌دانم.

وی تصریح کرد: البته را بگویم که خوب بودن نسبی است. یک بازیکن نمی‌تواند در تمام جوانب خوب یا بد باشد.

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال در عین حال تاکید کرد: به طور کلی اما محمد جمشیدی یکی از بازیکنان شاخص بوده است که هم در تیم ملی و هم در لیگ باشگاهی هم خود را نشان داده است.

جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال ۳ تا ۱۹ شهریور با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مشترک اندونزی، ژاپن و فیلیپین برگزار می‌شود. مانیل فیلیپین نیز میزبان مرحله نهایی جام جهانی است.

بر اساس قرعه کشی انجام‌شده، تیم ملی بسکتبال در گروه G با تیم های اسپانیا، برزیل و ساحل عاج رقابت خواهد داشت. دیدارهای تیم ملی در اندونزی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها