کد خبر : 1955055 | 14 مرداد 1402 ساعت 09:55 | 314.6K بازدید | 91 دیدگاه

استوری ستاره والیبال ژاپن: معنادار برای تیم ملی ایران!

ران تاکاهاشی، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن، یک استوری معنادار را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

استوری ستاره والیبال ژاپن: معنادار برای تیم ملی ایران!

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک پدیده بی چون و چرای والیبال دنیا در لیگ ملت‌های اخیر تیم ملی ژاپن بود؛ تیمی که فقط با دو شکست پا به مرحله نهایی مسابقات گذاشت و آنجا هم با پیروزی بر قهرمان جهان یعنی ایتالیا در دیدار رده‌بندی موفق شد برنز مسابقات را از آن خود کند؛ یک تاریخ‌سازی فوق‌العاده از تیمی آسیایی که همیشه در یادها خواهد ماند.

ژاپن با این نتایج فوق العاده به طور کامل تیم ملی والیبال ایران را در رنکینگ جا گذاشت، اما به نظر می‌رسد که این مسئله نیز در استراتژی آنها برای حضور در قهرمانی آسیا به منظور کسب عنوان قهرمانی، تغییری ایجاد نخواهد کرد.

ژاپن در لیست اعلامی به فدراسیون والیبال ایران که شامل ۲۰ بازیکن است نام تمام ستاره‌های خود را قرار داده است. با این حال فلیپ بلین چند روز پیش در گفت‌وگو با ورزش سه اعلام کرد که هنوز تصمیم قطعی برای آوردن همه ستاره‌های خود به ایران نگرفته است.

با این حال ران تاکاهاشی، ستاره والیبال ژاپن و یکی از بهترین‌های این تیم در لیگ ملت‌ها، یک استوری در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که خبر از آغاز تمرینات ژاپن برای حضور قدرتمند در قهرمانی آسیا می‌دهد. در این تصویر سه ستاره دیگر ژاپن یعنی تایشی اونودرا، آکیهیرو یامائوچی و توموهیرو اوگاوا نیز حاضر هستند. عکسی که شاید پیام آن حضور ژاپن با همه ستاره‌هایش در ارومیه است.

1905364

دیدگاه‌ها