کد خبر : 1955071 | 14 مرداد 1402 ساعت 10:48 | 19.9K بازدید | 6 دیدگاه

مربی جوان دوباره در لباس نساجی (عکس)

جدیدترین عضو کادر فنی نساجی تجربه سه دوره حضور در این تیم را دارد.

مربی جوان دوباره در لباس نساجی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در حالی فصل جدید را با سید مهدی رحمتی آغاز می‌کند که این سرمربی در ابتدای ورودش دستیاران خود را معرفی کرد و در ادامه نیز دو مربی خارجی به تیمش آورد، اما آخرین و جدیدترین عضو کادر فنی او، یک انتخاب قابل پیش‌بینی از تیم سال گذشته‌اش در آلومینیوم اراک بود.

وحید فاضلی که طی سه فصل گذشته تجربه همکاری با رحمتی در شهرخودرو مشهد و آلومینیوم اراک را داشت، جزء گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های مس و پیکان بود و حتی گفته شد به توافق نهایی با نارنجی پوشان کرمان رسیده که ظاهرا به همین دلیل زودتر از سایر اعضای کادر فنی نساجی معرفی نشد، اما حالا در کنار رحمتی در این تیم حضور دارد.

این مربی ۳۹ ساله در حالی به‌عنوان آخرین عضو کادر فنی نساجی مازندران قراردادش را امضاء کرد که پیش‌تر هم تجربه سه دوره حضور در این تیم را داشته و به‌عنوان سرمربی و مربی با این تیم بوده که دوباره این فرصت برای او به وجود آمد.

علاوه بر وحید فاضلی که تجربه کار با رحمتی را در آلومینیوم داشته و اکنون در نساجی حضور دارد، اشکان نامداری و عمران‌زاده هم دیگر کمک‌های این سرمربی در فصل گذشته بودند که حالا در تیم قائمشهری فعالیت می‌کنند.

1905396

دیدگاه‌ها