کد خبر : 1955077 | 14 مرداد 1402 ساعت 11:47 | 39.2K بازدید | 29 دیدگاه

حسینی برای پرسپولیس برنامه دارد!

دور جدید تمرینات آلومینیوم برای دیدار با پرسپولیس از امروز آغاز شد.

حسینی برای پرسپولیس برنامه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی پس از هدایت آلومینیوم اراک خیلی زود این تیم را سر و سامان داد و در حالی که بسیاری از بازیکنان این تیم جدا شده و بیشترشان سر از نساجی درآورده بودند، تیمی بست که با انگیزه زیاد وارد لیگ برتر شود و بازیکنان خود را برای دیدار هفته اول مقابل پرسپولیس آماده کند.

مجتبی حسینی که طبق برنامه تمرینی پیش فصل، تیمش را آماده مسابقه مقابل پرسپولیس در روز پنج‌شنبه هفته گذشته کرده بود، با وقفه یک هفته‌ای بازی‌ها تصمیم گرفت در همین روز یک بازی سنگین دورن تیمی بگذارد و تمرین روز جمعه را هم تعطیل کند تا شاگردانش با انرژی دوباره‌ای به تمرینات برگردند و آماده مسابقه هفته اول شوند.

1905410

آلومینیوم اراک روز چهارشنبه در نخستین مسابقه لیگ برتری خود در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رود که مجتبی حسینی پس از تعطیلی یک روزه تمرین، از امروز دوباره شاگردان خود را دور هم جمع کرده تا یک جلسه بدنسازی داشته باشند و عصر امروز دوباره به زمین چمن بروند و کارهای تاکتیکی را مرور کنند.

مجتبی حسینی که همواره تیم‌هایش مقابل مدعیان نمایش خوبی داشته و در آخرین جدال تیمش (پیکان) با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی بازی نزدیکی ارائه داد، امیدوار است همراه با آلومینیوم اراک نیز بتواند رقیب سرسختی برای سرخ پوشان شوند.

دیدگاه‌ها