کد خبر : 1955097 | 14 مرداد 1402 ساعت 12:40 | 13K بازدید | 38 دیدگاه

گروهان مورایس آماده حمله به لیگ برتر

عکسی از تمرینات سپاهان در باغ فردوس گرفته شده که ستاره‌های این تیم را در حال ادامه تمرینات آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های لیگ نشان می‌دهد.

گروهان مورایس آماده حمله به لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، شکی نیست که سپاهان با خریدهای تابستانی، مدعی اول لیگ است. آنها یک مربی بزرگ و یک‌ دوجین بازیکن درجه اول را در‌ جمع نفرات خود دارند و به نظر می‌رسد امسال سالی است که هیچ بهانه‌ای برای از دست دادن عنوان قهرمانی نداشته باشند؛ مگر آنکه شدت رقابت در لیگ طوری بالا باشد که تصورش را نکنیم.

صد البته تراکتور، پرسپولیس، استقلال، فولاد، ذوب‌آهن، مس رفسنجان و البته گل‌گهر هم تیم‌های خطرناکی در مسابقات امسال هستند که می‌توانند هر حریفی را به چالش بکشانند؛ بنابراین مبارزه با خوش خیالی اولین هدف ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان است که سرد و گرم روزگار را در کشورهای مختلف چشیده است.

او که به همراه ژوزه مورینیو روی نیمکت چلسی و رئال مادرید نشسته، از رقابت هراسی ندارد و امیدوار است تیمش با بهترین عملکرد از پس سختی‌ها بگذرد و در‌ نهایت به آنچه می‌خواهد برسد. ضمن اینکه درخشش در آسیا هم بخشی از برنامه‌های طلایی‌پوشان اصفهانی است که تیمی آبرومند و جذاب در فوتبال ایران به شمار می‌آیند؛ تیمی که قصد دارد امسال تماشاگر بیشتری به خود جلب کند.

1905434

دیدگاه‌ها