کد خبر : 1955107 | 14 مرداد 1402 ساعت 12:57 | 29.6K بازدید | 4 دیدگاه

در آستانه بازی حساس مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان

مرد آرژانتینی روی ایرانی‌ها حساب می‌کند

ماتیاس آلمیدا برای رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روی بازیکنان خط دفاعی‌اش، از جمله دو ستاره دفاعی تیم ملی ایران، حساب کرده است.

مرد آرژانتینی روی ایرانی‌ها حساب می‌کند

به گزارش "ورزش سه" سه روز دیگر آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی، مدافع ملی پوش و ایرانی، در آن توپ می‌زند در دور سوم مقدماتی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف دینامو زاگرب برود. برنده این دیدار می‌تواند به رقابت‌های پلی آف راه پیدا کند.

ماتیاس آلمیدا مربی آرژانتینی و 49 ساله تیم آ ا ک برای موفقیت در دو دیدار برای نماینده کرواسی روی خط دفاعی تیمش حساب ویژه‌ای باز کرده است. آ ا ک با نستور آرائوخو مدافع باتجربه مکزیکی هم توافق کرده بود تا با حضور او ترکیب خط دفاعی‌اش را برای این دو مسابقه مهم تقویت کند هرچند او دست‌کم به بازی اول روز سه‌شنبه نمی‌رسد و شاید بتواند از این بازیکن در بازی برگشت استفاده کند.

اما ستاره سابق تیم ملی آرژانتین در حال حاضر هم یک خط دفاعی باتجربه در اختیار دارد. جبرئیل سیدیبه مدافع فرانسوی و قهرمان سابق جام جهانی، دوماگوی ویدا مدافع کروات و نایب قهرمان جام جهانی روسیه و البته احسان حاج‌صفی مدافع و کاپیتان و میلاد محمدی دیگر مدافع چپ ایرانی که تجربه حضور در دو جام جهانی را در کارنامه‌اش دارد بازیکنان کلیدی این خط برای آلمیدا هستند. قرار است نستور آراخو  نیز به این خط اضافه شود.

اما نکته جالب اینجاست که تیم آ ا ک و ماتیاس آلمیدا در سمت چپ بخش دفاعی دو ملی پوش ایرانی را در اختیار دارند و باید دید آیا مرد آرژانتینی همزمان تصمیم به استفاده از این دوبازیکن در سمت چپ تیم خواهد گرفت. او می‌تواند از این دو بازیکن به عنوان مدافع و هافبک چپ استفاده کند ضمن اینکه احسان می‌تواند یکی از هافبک‌ها هم باشد. با این وجود آلمیدا درصدد محکم کردن خط دفاعی در مسابقه برابر دینامو زاگرب است و باید دید احسان و میلاد در کدام پست‌ها به میدان خواهند رفت.

دیدگاه‌ها