کد خبر : 1955116 | 14 مرداد 1402 ساعت 13:11 | 10.3K بازدید | 7 دیدگاه

برزگر: الان كشتى‌گير بودم، بيشتر مدال مى‌گرفتم

منصور برزگر با حضور در اردوى تيم ملى كشتى آزاد جوانان، نكات كليدى را براى شاگردان محسن كاوه بيان كرد.

برزگر: الان كشتى‌گير بودم، بيشتر مدال مى‌گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، منصور برزگر، دارنده مدال‌های نقره المپیک و طلا و 2 نقره کشتی آزاد جهان و سرمربی چندین دوره تیم ملی کشتی آزاد در میادین المپیک و رقابت‌های جهانی، صبح امروز در اردوی تیم ملی کشتی آزاد جوانان حضور یافت.

در ابتدای این دیدار محسن کاوه، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، گفت: "منصورخان در زمان کشتی گرفتن من مربی بود و کشتی گیران را کوچ می‌کرد و آن زمان کشتی گیران درخواستشان این بود که زیر نظر منصور برزگر کار کنند."

در ادامه منصور برزگر با اشاره به اهمیت آنالیز و دیدن فیلم‌های کشتی گفت: "اگر در زمان ما آنالیز وجود داشت، رنگ مدال‌های من بهتر می‌شد. در دورانی که کشتی می‌گرفتم، گاهی هم‌تیمی‌های خود را کوچ می‌کردم و این به درخواست خود آنها بود و به عنوان مربی مکمل نیز کنار تیم بودم. اگر به دنبال تکامل در کشتی هستید، باید با مربی خود هماهنگ شوید و اگر کشتی‌گیر و مربی یکی شوند، قطعا نتایج خوبی بدست خواهد آمد."

برزگر در بخش ديگرى از صحبت‌هاى خود گفت: "در زمانی که مربیگری را آغاز کردم، کشتی فرنگی و آزاد را با هم یکی کردم، چراکه اعتقاد داشتم که آزادکاران نیز باید روی دست‌هایشان کار کنند و به فنون فرنگی نیز آشنا باشند. امکانات خارق العاده‌ای در کمپ تیم‌های ملی کشتی برای شما فراهم شده و شما باید از این امکانات به نحو احسن استفاده کنید نه سوءاستفاده، واقعا کمپ تیم‌های ملی کشتی با زمان قبل به هیچ عنوان قابل قیاس نیست."

1905459

دیدگاه‌ها