کد خبر : 1955130 | 14 مرداد 1402 ساعت 13:56 | 14.7K بازدید | 4 دیدگاه

تانكرهاى آب در ورزشگاه آزادى مستقر شدند!

با پيگيرى سرپرست وزارت ورزش فعلا جلوى خشك شدن درياچه آزادى با روشى نه چندان مدرن گرفته شده است.

تانكرهاى آب در ورزشگاه آزادى مستقر شدند!

به گزارش "ورزش سه"، درياچه آزادى كه اصلى‌ترين پايگاه قهرمانى فدراسيون قايقرانى محسوب مى‌شود، با گرماى اين روزهاى هواى تهران وضعيت نگران‌كننده‌اى پيدا كرده است. 

رييس فدراسيون قايقرانى كه مدتى است پيگير ماجرا شده، از واكنش كيومرث هاشمى|، سرپرست جديد وزارت ورزش، به اين موضوع خبر داده كه منجر به مستقر شدن تانكرهاى آب در كنار درياچه آزادى شده است.

علیرضا سهرابیان، رييس فدراسيون قايقرانى، در واکنش به پیگیری مشکل کاهش سطح آب دریاچه آزادی به ايسنا گفت: "پس از جلسه‌ای که با کیومرث هاشمی داشتم، او بلافاصله جلسه‌ای را با آقای محرابیان وزیر نیرو و آقای زاکانی شهردار تهران داشت که تا الان چنین سرعتی را در رسیدگی به ورزش نداشتیم. طبق دستور وزیر نیرو قرار شد که هفت حلقه چاه لایروبی شده و آب آن به دریاچه آزادی منتقل شود. از دیروز هم تانکرهایی را آورده‌اند تا وقتی که لایروبی انجام می‌شود، آب دریاچه را ثابت نگه دارند و آن مقدار آبی که از سطح دریاچه تبخیر می‌شود، با استفاده از این تانکرها و تزریق به دریاچه جایگزین شود. این اقدام هم در نوع خود جالب بوده است."

او افزود: "اگر آب دریاچه خشک می‌شد، از لحاظ زیست محیطی هم مشکلاتی را وارد می‌کرد. باید از آقای سجادی، وزیر پیشین ورزش و جوانان، هم تشکر کنم که پیگیر این مسئله بود اما سرعت‌العمل برای درمان آن را آقای کیومرث هاشمی انجام داد و کمتر از ۱۲ ساعت پیگیر شد."

دیدگاه‌ها