کد خبر : 1955136 | 14 مرداد 1402 ساعت 14:32 | 21.6K بازدید | 7 دیدگاه

هواپیمای تیم ملی والیبال کاپیتان نداشت!

سیدمحمد موسوی امروز در کنار سایر ملی‌پوشان به ارومیه سفر نکرد.

هواپیمای تیم ملی والیبال کاپیتان نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش تیم ملی والیبال ایران به ارومیه سفر کرد تا دو هفته قبل از شروع مسابقات قهرمانی آسیا در محل برگزاری رقابت‌ها حاضر باشد. ملی‌پوشان طی هفته‌های اخیر در تهران و سالن فدراسیون والیبال تمرین کرده بودند و حالا ادامه تمرینات خود را در ارومیه پشت سر خواهند گذاشت تا به بهترین شکل ممکن برای یک تورنمنت بسیار حساس و تعیین‌کننده آماده شوند.

در همین راستا فدراسیون والیبال ایران اعلام کرد که میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، پوریا حسین‌خانزاده، میثم صالحی، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین اسفندیار، مبین نصری، امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت، صابر کاظمی، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، محمدطاهر وادی، جواد کریمی و محمد فلاح 16 بازیکن اعزامی به ارومیه هستند و سیدمحمد موسوی فردا به تیم ملحق خواهد شد.

به این ترتیب کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در سفر امروز به ارومیه سایر ملی‌پوشان را همراهی نکرد و فردا به جمع شاگردان بهروز عطایی ملحق خواهد شد. پیش از این در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال غیبت سید محمد موسوی در مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل مصدومیت مطرح شد، اما او در گفت‌وگو با ورزش سه تایید کرد که مشکلش برطرف شده و تیم ملی را در ارومیه همراهی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها