کد خبر : 1955163 | 14 مرداد 1402 ساعت 15:37 | 41.9K بازدید | 36 دیدگاه

پرسپولیس 10 میلیارد جریمه می‌شود؟

پیغام خطرناک رادوشویچ در تماس با فیفا

بوژیدار رادوشویچ به فیفا اطلاع داد که مطالبات او از سوی باشگاه پرسپولیس کامل پرداخت نشده است.

پیغام خطرناک رادوشویچ در تماس با فیفا

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته 40 هزار یورو باقیمانده از مطالبات بوژیدار رادوشویچ را پرداخت کند و این در حالی است که 20 روز از مهلت قرمزها برای پرداخت این بدهی می‌گذرد.

بر اساس توافقنامه پرسپولیس با این گلر کروات، تاخیر در پرداخت اقساط او باعث جریمه 200 هزار یورویی می‌شود و به عبارتی ممکن است با دیرکرد در پرداخت 4 قسط، مطالبات رادو دو برابر شود. البته قرمزها اقساط اولیه را به موقع پرداخت اما در قسط سوم با مشکل مواجه شدند.

در حالی که باشگاه پرسپولیس مدعی واریز وجه از بانکی در ایتالیاست، رادوشویچ در پاسخ به فیفا در مورد پرداخت قسط سوم مطالبات اعلام کرده که 160 هزار یورو واریز شده اما هنوز 40 هزار یورو باقی مانده است.

این پیغام خطرناک حالا ممکن است جریمه 200 هزار یورویی را برای پرسپولیس در پی داشته باشد. البته رادو در صورتی که این پیغام را به فیفا نمی‌فرستاد، به نوعی باید از 40 هزار یوروی خود صرف نظر می‌کرد.

حالا کمیته انضباطی فیفا در مورد جریمه پرسپولیس تصمیم‌گیری خواهد کرد. جالب اینکه اگر پرسپولیس تا 15 سپتامبر نتواند قسط چهارم را بپردازد، یک 200 هزار یورو دیگر هم جریمه می‌شود.

حکم پرونده رادوشویچ پس از شکایت او در پی قرارداد سه‌ساله‌ای صادر شد که در دوران محمدحسن انصاری‌فرد به امضا رسید و علاوه بر افزایش مدت و مبلغ، قرارداد او را از دلار به یورو تغییر داد.

دیدگاه‌ها