کد خبر : 1955165 | 14 مرداد 1402 ساعت 15:50 | 35.4K بازدید | 15 دیدگاه

التیماتوم به مگوایر: وضع همین باشد حذفت می‌کنم

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، به هری مگوایر هشدار داده است که باید زودتر تصمیمش را بگیرد.

التیماتوم به مگوایر: وضع همین باشد حذفت می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوش انگلیسی در اولدترافورد از لیساندرو مارتینز و رافائل واران عقب افتاده است. علاوه بر این، اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، حتی از لوک شاو به عنوان یک مدافع میانی موقت در تیمش استفاده کرد در حالی که هری مگوایر در دسترس بود.

با در نظر گرفتن شرایط، سرمربی تیم ملی انگلیس نسبت به دعوت کردن مگوایر به تیم ملی انگلیس تردید دارد و این بازیکن را مجبور به تصمیم‌گیری در مورد آینده خود کرده است تا بتواند دقایق بیشتری را بازی کند.

ساوتگیت در مصاحبه‌ای درباره وضعیت مگوایر گفت: "ما در دنیای سخت فوتبال حرفه‌ای هستیم. او دو قهرمان جام جهانی را به عنوان رقیب خود در تیم می‌بیند. هر دو این بازیکنان سطح بالایی دارند. وقتی در باشگاه بزرگی حضور دارید همیشه به چالش کشیده می‌شوید. آنها هر تابستان بازیکنانی را به خدمت می‌گیرند، شما باید برای موقعیت خود رقابت کنید و باید این نبرد را ادامه دهید. تیمی مانند منچستریونایتد همیشه می‌خواهد ترکیب این تیم کامل باشد، زیرا هم مصدومیت‌ وجود دارد و هم آن‌ها در رقابت‌های مختلفی مانند لیگ قهرمانان و لیگ جزیره تلاش می‌کنند."

1905551

ساوتگیت تا کنون از زوج موفق مگوایر-استونز برای خط دفاع خود استفاده کرده است. اما همچنین اذعان داشت که ممکن است مجبور شود در آستانه یورو 2024 با ظهور مدافعان میانی جوان بااستعداد با چالش‌های مختلفی روبرو شود: "این بستگی به عملکرد سایر بازیکنان در سایر باشگاه‌ها دارد. من هرگز نمی‌توانم به بازیکنان تضمین بدهم که آنها را انتخاب می‌کنیم. زوج مگوایر و استونز برای ما عالی عمل کرده‌اند، ما این را می‌دانیم. اما همیشه چالش‌های جدیدی نیز در راه است. چند مدافع میانی جوان و با استعداد هستند که ممکن است این چالش ها را ایجاد کنند."

مگوایر درباره آینده خود باید یک تصمیم مهم بگیرد، زیرا وستهم به او علاقه‌مند است. ساوتگیت او را در هر دو بازی اخیر انگلیس در مقدماتی یورو 2024 مقابل مالت و مقدونیه در در ماه ژوئن بازی داد. اما اگر همچنان در منچستر نیمکت‌نشین باشد این روند تغییر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها