کد خبر : 1955177 | 14 مرداد 1402 ساعت 16:40 | 9.6K بازدید | 5 دیدگاه

چالش استقلال خوزستان در بازگشت به لیگ برتر؛

نسخه جدید قهرمان سابق با پورموسوی (عکس)

تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از چند سال دوری دوباره به سطح اول فوتبال ایران بازگشته است.

نسخه جدید قهرمان سابق با پورموسوی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، آبی‌پوشان شهر اهواز سال گذشته پس از شمس آذر توانستند در رقابت با فجر شهید سپاسی شیراز و سایپا، رتبه دوم لیگ آزادگان را کسب کنند و پس از چند سال بار دیگر شانس حضور در لیگ برتر را پیدا کرده‌اند.

در لیگ پانزدهم بود که استقلال خوزستان با سرمربیگری عبدالله ویسی و حضور سیروس پورموسوی به عنوان دستیار اول، موفق به کسب یک قهرمانی دراماتیک و غیرمنتظره شد؛ جایی که در هفته پایانی خوزستانی‌ها با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس که با برانکو در نیم فصل دوم راه افتاده بود، موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

خسوس، محمد طیبی، موسی کولیبالی، میثم دورقی، حکیم نصاری، نوید عاشوری، مهدی زبیدی، حسن بیت سعید و رحیم زهیوی از ستاره‌های آن تیم بودند، که حالا پورموسوی برای بازسازی دوباره آبی‌پوشان در لیگ برتر روی توانایی‌های برخی از بازیکنان آن تیم حساب باز کرده است.

محمد طیبی، فرزین گروسیان، علی هلیچی و رحیم زهیوی از جمله بازیکنان آن مقطه استقلال خوزستان به شمار می‌روند، که سیروس پورموسوی امیدوار است در کنار بازیکنانی نظیر حسین ساکی، حسن شوشتری، رضا دهقانی، شهرام سالاری، سعید محمدی‌فرد، علیرضا خوشکفا، عقیل کعبی، محمد سلطانی‌فر، محکم‌کار و همین‌طور بازیکنان حفظ شده از لیگ فصل گذشته، بتوانند ترکیب منسجمی برای او در فصل پیش رو شکل بدهند.

استقلال خوزستان که در آخرین بازی تدارکاتی خود موفق به شکست پیکان با تک گل شهرام سالاری شد، در شروع مسابقات باید در ورزشگاه غدیر اهواز با شمس آذر قزوین مصاف بدهد و سپس پیش از رفتن به فیفادی با آلومینیوم در اراک، استقلال در تهران و تراکتور در اهواز بازی کند.

بی‌شک نتایج این چهار هفته برای مشخص شدن عیار تیم فوتبال استقلال خوزستان بسیار اهمیت دارد و باید دید نسخه‌ای که پورموسوی برای تیمش پیچیده با شروع مسابقات چطور جواب خواهد داد.

1905571
1905572
1905573
1905574
1905575
1905576
1905577
1905578

دیدگاه‌ها