کد خبر : 1955186 | 14 مرداد 1402 ساعت 17:15 | 45.8K بازدید | 15 دیدگاه

لورکوزن بدون سردار به سمت فصل جدید رفت؛

توپ پُر یاران آزمون مقابل قهرمان اروپا با ۴ گل!

شاگردان ژابی آلونسو در غیاب ستاره ایرانی خود به پیروزی مقابل وستهم رسیدند.

توپ پُر یاران آزمون مقابل قهرمان اروپا با ۴ گل!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را در اختیار دارد و خود را آماده حضور در فصل جدید بوندس لیگا آلمان می‌کند، با انجام دیدارهای تدارکاتی سعی کرد شرایط خوبی برای ورود به مسابقات داشته باشد که آخرین پیروزی آنها در بازی دوستانه امروز برابر قهرمان لیگ کنفرانس اروپا به دست آمد.

بایر لورکوزن آلمان در حالی که سردار آزمون را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفرات خود نداشت، از ساعت ۱۵ امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه بایر آرنا آخرین مسابقه دوستانه پیش فصل را مقابل وستهم انگلیس انجام داد و توانست به پیروزی پُر گل دست پیدا کند.

ویدئو: 306956

شاگردان ژابی آلونسو که در دو مسابقه تدارکاتی پیاپی مقابل پادربون آلمان و رئال سوسیه‌داد اسپانیا شکست خورده و برابر مارسی فرانسه به برتری رسیده بودند، در دیدار امروز توانستند با ۴ گل از سد وستهم انگلیس عبور کنند و به پیروزی دست یابند.

یاران سردار آزمون در حالی پیروزی ۴ بر صفر امروز مقابل وستهم انگلیس را به دست آوردند که روز شنبه هفته آینده در نخستین بازی رسمی فصل ۲۴-۲۰۲۳ باید در مرحله نخست جام حذفی فوتبال آلمان به مصاف تئوتونیا آتنسن، یکی از تیم‌های لیگ منطقه شمال این کشور بروند.

ستاره ایرانی بایر لورکوزن که گفته می‌شود به دلیل آسیب دیدگی حداقل چهار هفته از میادین دور خواهد بود، در روزهای گذشته شایعه بازگشتش به زنیت سنت پترزبورگ را نیز پیرامون خود شنیده که بعید نیست در فصل جدید به جای بوندس لیگا در لیگ برتر روسیه به میدان برود.

دیدگاه‌ها