کد خبر : 1955194 | 14 مرداد 1402 ساعت 17:48 | 55K بازدید | 51 دیدگاه

منچستر یونایتد حالا یک تیم کامل است!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل لانس از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت از جذب راسموس هویلوند که او را مهاجمی گلزن توصیف کرد خوشحال است.

منچستر یونایتد حالا یک تیم کامل است!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در ورزشگاه خانگی‌اش اولدترافورد به مصاف لانس فرانسه رفت و موفق شد این تیم را در یک بازی دوستانه 3-1 شکست دهد.

شیاطین سرخ که در نیمه اول با چندین اشتباه با نتیجه 1-0 از حریف عقب افتاده بودند در نیمه دوم عملکردی به مراتب بهتر داشتند و با گل‌های رشفورد، آنتونی و کاسمیرو موفق شدند حریف‌شان را با برتری 3-1 بدرقه کنند.

ساعتی پیش از شروع این مسابقه، یونایتد از یکی دیگر از خریدهای تابستانی‌اش پرده برداشت و اعلام کرد راسموس هویلوند را از آتالانتا به خدمت گرفته است. بین دو نیمه مسابقه با لانس، هویلوند وارد زمین چمن اولدترافورد شد و به ابراز احساسات هواداران پاسخ داد.

1905611

اریک تن‌هاخ بعد از پایان بازی تیمش با لانس به خبرنگاران گفت: "در مقابل لانس وقتی ما توپ را در اختیار می‌گرفتیم تیم حریف فضا را نمی‌بست. این شرایط برای ما عالی بود چون بازیکنانی مثل آنتونی، رشفورد و گارناچو داریم که سریع هستند و علاقه به بازی مستقیم دارند. هر وقت که ما به بازی سرعت می‌دهیم می‌توانیم فرصت خلق کنیم. لانس تیم خوبی است ولی ما باید آنها را مجازات می‌کردیم و همین کار را هم کردیم".

سرمربی یونایتد در پاسخ به سوالی درباره راسموس هویلوند گفت: "او بازیکنی است که مقابل دروازه حریف شم گلزنی بالایی دارد و با قدرت فیزیکی‌اش می‌تواند خیلی به درد ما بخورد. برای اینکه تیم فعلی را به تعادل کامل‌تری برسانیم به او نیاز داشتیم. ما حالا کنار رشفورد یک مهاجم دیگر داریم که شم گلزنی دارد و این نکته مثبتی است. هویلوند علاقه زیادی به گل زدن دارد و پتانسیل او به نظر من خیلی بالا است."

دیدگاه‌ها