کد خبر : 1955201 | 14 مرداد 1402 ساعت 18:45 | 28.5K بازدید | 37 دیدگاه

اونانا: بچه نیستم که انتقاد بشنوم و قهر کنم!

آندره اونانا که به دلیل دریافت یک گل عجیب در دیدار امروز منچستریونایتد مقابل لانس با انتقاد مواجه شده گفت مسئولیت گلی که دریافت کرده را می‌پذیرد.

اونانا: بچه نیستم که انتقاد بشنوم و قهر کنم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در اولدترافود در یک بازی دوستانه به مصاف تیم فرانسوی لانس رفت و با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

با وجود پیروزی یونایتدها این بازی در نیمه اول روز خوبی برای چند نفر از خریدهای جدید این تیم نبود. علاوه بر میسون مونت که در نیمه اول یک گل صد در صد را از دست داد آندره اونانا هم به دلیل عملکرد عجیبش روی تنها گل لانس با انتقاد مواجه شد.

ویدئو: 306940

اونانا که امسال تابستان با سر و صدای زیاد از اینتر به یونایتد پیوست در بازی امروز درحالیکه از دروازه‌اش بیرون آمده بود تسلیم یک شوت چیپ شد که گلزن لانس از میانه زمین شلیک کرده بود.

1905632

دروازه‌بان یونایتد در پایان بازی به این گل واکنش نشان داد و گفت: "ما همیشه می‌توانیم بهتر کار کنیم. شکی نیست که باید بعضی اشکال‌ها را اصلاح کنیم. من برای هر اتفاقی که درون دروازه می‌افتد مسئولم و مسئولیت گل‌هایی که می‌خورم را می‌پذیرم. من به عملکرد مدافعانم افتخار می‌کنم. بگذار خیال‌تان را راحت کنم، من بچه نیستم و هر انتقادی که بشود را می‌پذیرم".

1905631

اونانا در ادامه صحبت‌هایش با خبرنگاران گفت: "سرمربی ما کارش را عالی انجام می‌دهد. همه سخت در تلاشند تا تیم به بهترین شرایط برسد و من به یونایتد اطمینان کامل دارم. اگر همینطور ادامه بدهیم شک ندارم که همه چیز روبراه خواهد شد."

دیدگاه‌ها