کد خبر : 1955210 | 14 مرداد 1402 ساعت 19:48 | 91.4K بازدید | 43 دیدگاه

بوفون به فوتبال برگشت: هنوز رویا دارم!

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا، جان‌لوئیجی بوفون که در روزهای گذشته با فوتبال خداحافظی کرده بود به عنوان سرپرست تیم ملی ایتالیا منصوب شد.

بوفون به فوتبال برگشت: هنوز رویا دارم!

به گزارش "ورزش سه"، جی‌جی بوفون در روزهای اخیر بعد از 28 سال درخشش در زمین‌های فوتبال اعلام بازنشستگی کرد. اما او حالا به شکلی دیگر در کنار فوتبال حضور خواهد داشت.

امروز فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد که بوفون پیشنهاد این فدراسیون برای به عهده گرفتن پست سرپرستی تیم ملی ایتالیا را پذیرفته است.

بوفون با انتشار اطلاعیه‌ای شروع به کارش به عنوان سرپرست آتزوری را اعلام کرد. در این بیانیه که توسط فدراسیون فوتبال ایتالیا منتشر شده چنین آمده است: "من به تیم ملی کشورم برمی‌گردم. سی سال پیش وقتی برای اولین بار وارد زمین فوتبال شدم رویایی داشتم که هنوز هم آن رویا را در سر دارم و می‌خواهم در کنار همه هواداران فوتبال ایتالیا رویاپردازی کنم. تیم ملی برای من همیشه مهم‌ترین است".

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در این باره گفت: "امروز روز بزرگی برای تیم ملی ایتالیا است چرا که جی‌جی بوفون به خانه‌اش برمی‌گردد. او برای فوتبال ما یک اسطوره است و اهمیت ویژه‌ای دارد".

بوفون در 45 سالگی به حضورش در میادین فوتبال به عنوان بازیکن پایان داد و از این پس فعالیتش را به عنوان مدیر و سرپرست ادامه خواهد داد.

اسطوره فوتبال ایتالیا در ادامه بیانیه خود گفت: "تیم ملی برای من در اولویت اول است و وقتی پیشنهاد فدراسیون را دریافت کردم هیچکس و هیچ چیز نمی‌توانست مانعم بشود تا به خانه خودم یعنی تیم ملی برگردم. من این پیراهن را همیشه با افتخار به تن کرده و برایش جنگیدم. وقتی قهرمان جام جهانی شدیم و همینطور وقتی که نتوانستیم به جام جهانی صعود کنیم من با این پیراهن گریه کردم. خوشحالم که دوباره در کنار تیم ملی کشورم خواهم بود".

دیدگاه‌ها