کد خبر : 1955224 | 15 مرداد 1402 ساعت 03:54 | 16.4K بازدید | 9 دیدگاه

کاوه رضایی: فصل تازه مهاجم درخشان در زاینده‌رود

در لیگ بیست و سوم بازیکنانی وجود دارند که بعد از دوره‌ای افول نوعی انتظار را جهت بازگشتشان ساخته‌اند.

کاوه رضایی: فصل تازه مهاجم درخشان در زاینده‌رود

به گزارش "ورزش سه" کاوه رضایی یکی از بازیکنانی است که بعد از گذراندن یکی دو فصل ناموفق این فصل به سپاهان پیوسته و این انتظار وجود دارد که این مهاجم سابقا ملی پوش آیا به روزهای اوج بازگشته است یا نه؟ 

کاوه اولین بار در رقابت‌های جام ملت‌های زیر 17 سال آسیا 2008 با گل‌هایی که در ترکیب تیم ایران به ثمر رساند و به عنوان آقای گلی مسابقات رسید در فوتبال ایران مطرح شد اما او زمان زیادی را از آن بازی‌های درخشان تا پیوستن به استقلال در لیگ شانزدهم در تیم‌های کوچکتر گذراند. سه فصل در فولاد، دو سال در سایپا و دو سال در ذوب آهن را در کارنامه خودش ثبت کرد و در 24 سالگی به استقلال پیوست.

*روزهای درخشان با پیراهن آبی 

یکی از بهترین عملکردهای کارنامه حرفه‌ای کاوه رضایی هم در دوران حضورش در استقلال رقم خورد. او در یک فصل حضورش در این تیم در مجموع 40 بازی انجام داد و 13 گل زد و همین تعداد پاس گل هم به نام خودش ثبت کرد اما او 6 گل از این تعداد را در هشت مسابقه لیگ قهرمانان به ثمر رساند و در این دوره از رقابت‌ها یکی از بهترین‌های تیمش بود. 
با این وجود بهترین عملکردش در یک لیگ را در سال 2020/2021 با پیراهن شارلوا در لیگ بلژیک رقم زده و در 22 بازی 12 گل زد و 4 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد. او در آخرین فصل حضورش در شارلوا در 25 بازی 7 گل زد و یک پاس گل هم داد اما فصل قبل از بازگشت، در تیم اود-هورلی لوون فقط سیزده بار شانس بازی پیدا کرد و فقط یک پاس گل داشت. بخش مهمی از فصل را او به خاطر مصدومیت شکستگی نازک نی ساق پا از دست داد.

1905660

*بازگشت به ایران

او سال گذشته را در بازگشت به ایران بعد از پنج سال خوب سپری نکرد. او ابتدا به استقلال پیوست اما نتوانست برای این تیم بازی کند و به تراکتور رفت. در آنجا اما فقط در شش مسابقه لیگ برتر و یک بازی جام حذفی به میدان رفت و یک مصدومیت مچ پا را هم تجربه کرد. یک فصل کابوس وار برای مهاجمی که همه انتظار داشتند یکی از ستاره‌های مطرح فوتبال ایران باشد. او دراین سال‌ها یک جام جهانی را به دلیل فنی و یک جام ملت‌ها را به خاطر مصدومیت از دست داده است و امسال این انتظار وجود دارد که ببینیم این ستاره سابق تیم جوانان ایران با سپاهان مورایس به روزهای اوج برمی‌گردد یا نه! 

*سپاهان با مورایس

این مهاجم 31 ساله این روزها در تمرینات سپاهان آماده و با انگیزه به نظر می‌رسد و باید دید می‌تواند پیراهن ترکیب ثابت را در جمع ستاره‌های مدعی خط حمله سپاهان از مرد پرتغالی بگیرد.

1905661

دیدگاه‌ها