کد خبر : 1955226 | 15 مرداد 1402 ساعت 04:35 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

رعد، یک نقطه را سه بار می‌زند؛

درخشش یک ستاره در مصاف حیثیتی فوتسال (عکس)

آسمانِ سیرجان به رنگ سفید در آمده بود و زیر سقف سالنِ آن آسمان، هیچ کس نمی‌خندید جز اصفهانی‌های میهمان.

درخشش یک ستاره در مصاف حیثیتی فوتسال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، یک شکست دیگر تاریخ را ورق زده بود. صاحبخانه طی حیاتش هرگز سه نبرد پیاپی با یک تیم را شکست نخورده بود. هیچ تیمی گهری‌ها را با زوال منگنه نکرده بود. هیچ تیمی جز گیتی‌پسندی‌ها. 

1905667
1905668

رعد، به یک نقطه دو بار نمی‌زند اما افضلی را سه بار نشانه رفت. آن‌ها در طول بازی گاهی با طراوت بودند و گاهی پژمرده. مربیان وقتی مُهره‌های تخته‌ی تاکتیک را به حرکت در می‌آوردند به دو بازیکن می‌رسیدند. به بازیکنان محرومشان.

حسین افضلی بی ادا بوده و بی ادعا، جرقه‌های برتافته از چشمانش نشان می‌دهند با چه موشکافی همه چیز را می‌بیند. با عینکی که هارلود لوید مشهور در دنیای سینما آن را مُد کرد و شخصیتش با روح زمانه تطابق دارد. اگرچه همچنان در هفته اول و ماه آگوست هستیم و زندگی برای او و تیمش ادامه دارد. بازی‌های بعدی در راهند و جواب‌ها برای سوالات در انتظار.

آن روی سکه، محمد کشاورز مربی صاحب فلسفه و بلند پرواز، دگرگونی در سیاست باشگاه ایجاد کرده. در یک دهه اخیر مربیان بودند که باید راه و رسم باشگاه را دنبال می کردند. اکنون این باشگاه هست که فلسفه و مسیر او را پی گرفته است.

1905663

ستاره این بازی درخشانی بود و باید درک می‌کردند که چرا باشگاه اسپانیایی جان کَند تا محمدحسین را مجاب کند تا به شهر پامپلونا برود و حالا مشخص شد چرا مدیران گیتی‌پسند به درب و دیوار کوفتند تا او را متقاعد کنند که بماند. درخشانی دو گل زد و گیتی با سه امتیاز به خانه‌اش بازگشت.

در این بازی، بهروز اسدی برای سیرجانی‌ها و محمدحسین درخشانی دوبار برای گیتی‌پسند گلزنی کردند!

1905666
1905665

دیدگاه‌ها