کد خبر : 1955238 | 15 مرداد 1402 ساعت 05:00 | 28.8K بازدید | 11 دیدگاه

رفسنجانی‌ها در مرکز زمین پرستاره شدند؛

مس کاپیتان سپاهان را از ذوب‌آهن هایجک کرد!

مس رفسنجان با جذب جلال علی محمدی و خروج مهرداد رضایی روز نقل و انتقالاتی پرخبری را پشت سر گذاشت.

مس کاپیتان سپاهان را از ذوب‌آهن هایجک کرد!

به گزارش "ورزش سه"، جلال الدین علی محمدی، کاپیتان سپاهانی‌ها روز گذشته قرارداد رسمی خود را با مس رفسنجان امضا کرد تا در فصل پیش رو در میان شاگردان ساکت الهامی به میدان برود. با این حال به نظر می‌رسد او قبل از نهایی کردن قراردادش با مس رفسنجان، با ذوب آهن تا آستانه امضا پیش رفته بود اما در آخرین ثانیه‌ها مسی‌ها موفق شدند کاپیتان سپاهان را از تیم سرمربی سابق‌شان هایجک کنند. 

علی محمدی یکی از بازیکنان مدنظر ربیعی بود که چند جلسه هم با مسُولان ذوب آهن برگزار کرد و تمایل داشت در اصفهان به فوتبالش ادامه بدهد، با این حال در لحظات آخر پیشنهاد جذاب‌تر مسی‌ها او را مجاب کرد از اصفهان راهی رفسنجان شود و فوتبالش را در این شهر دنبال کند؛ اتفاقی که معادله خط هافبک تیم الهامی را پیچیده کرد و آنها به دلیل در اختیار داشتن فرشید باقری، نیما انتظاری، جلال علی محمدی و محمد خدابنده لو و البته اصغر صادقی و محمد اکبری به عنوان دو بازیکن جوان رفسنجانی، ترجیح دادند قید مهرداد رضایی را بزنند و با جدایی او موافقت کنند.

1905691

با این شرایط به نظر می‌رسد ربیعی و ذوبی‌ها که در کورس جذب علی محمدی مغلوب پیشنهاد بهتر مس رفسنجان شده‌اند، حالا می‌توانند سراغ جذب مهرداد رضایی بروند. هرچند ربیعی تا اینجای فصل نقل و انتقالات هیچ بازیکنی از تیم سابقش جذب نکرده و برخلاف خیلی از مربیان شاغل در لیگ از این نظر رویه‌ای متفاوت در پیش گرفته است اما شاید مصدومیت کامیابی نیا و خلا ذوبی‌ها در آن پست باعث شود ربیعی در نهایت به جذب رضایی رضایت بدهد.

دیدگاه‌ها