کد خبر : 1955242 | 15 مرداد 1402 ساعت 06:00 | 44.3K بازدید | 8 دیدگاه

نباید کار را به اما و اگر بکشانیم؛

سخت‌ترین قرعه ایران: این هشدار را جدی بگیرید!

جواد منافی معتقد است تیم امید ایران می‌تواند با موفقیت از مسیر دشوار پیش روی خود عبور کند.

سخت‌ترین قرعه ایران: این هشدار را جدی بگیرید!

به گزارش ورزش سه، تیم امید ایران از اوایل مهر ماه وارد مسابقات آسیایی هانگژو خواهد شد و باید در مرحله گروهی این مسابقات با تیم‌های مغولستان، عربستان و ویتنام رقابت کند؛ گروهی که مسیری سخت را برابر امیدهای ایران قرار داده و آنها باید با آمادگی کامل وارد این مسابقات شوند.

شاگردان عنایتی البته پیش از حضور در این مسابقات در شهریور ماه در مسابقات مرحله مقدماتی رقابت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا شرکت خواهند کرد و برابر تیم‌های ازبکستان، هنگ‌کنگ و افغانستان قرار خواهند گرفت.

جواد منافی درباره قرعه امید ایران در رقابت‌های آسیایی هانگژو به خبرنگار ما گفت: عربستان همیشه در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در چند سال اخیر ویتنام هم با حضور مربیان خارجی، پیشرفت زیادی کرده است. همچنین مغولستان هم تیم خوبی دارد. گروه سختی داریم اما اگر بخواهیم صعود کنیم، باید با همه حریفان بجنگیم و تمام توان‌مان بگذاریم.

او در ادامه گفت: ما در مرحله مقدماتی المپیک هم با ازبکستان، افغانستان و هنگ کنگ هم‌گروه هستیم که در این مسابقات تنها یک تیم صعود می‌کند. هدف اول ما، مقدماتی المپیک است و امیدوارم در ازبکستان عملکرد خوبی داشته باشیم و از این مرحله صعود کنیم تا با انگیزه‌ای بالا راهی گوانژو شویم. باید قدم اول را محکم برداریم.

منافی همچنین در مورد شانس صعود تیم امید به المپیک بیان کرد: ما نباید کار را به اما و اگر بکشانیم. مطمئن باشید که آقای عنایتی، کادر و همه بچه‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنیم. سخت است اما هیچ کاری نشد ندارد. شبانه روز کار می‌کنیم و بازیکنان مستعدی داریم اما همانطور که گفتم، تیم خیلی دیر جمع و جور شده و بازی‌های تدارکاتی کمی داشتیم اما هیچکدام از اینها دلیل نمی‌شود که تلاش نکنیم. همه ما مصر هستیم که به این هدف برسیم و این کار بزرگ را با این گروه از کادرفنی و بازیکنان رقم بزنیم. از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم و با تمام وجود تلاش می‌کنیم.

دیدگاه‌ها