کد خبر : 1955245 | 14 مرداد 1402 ساعت 21:28 | 22.2K بازدید | 16 دیدگاه

سکوت برای تزریق آرامش به بازیکنان

سیاست جالب ساکت الهامی برای فصل جدید

ساکت الهامی در سکوت کامل تیمش را مهیای حضور در لیگ برتر می‌کند؛ او امیدوار به شروع خوب در مسابقات است.

سیاست جالب ساکت الهامی برای فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان در شرایطی آماده شروع لیگ برتر می‌شود که بسیاری از فوتبال‌دوستان آن را یکی از تیم‌های جذاب مسابقات پیش‌رو می‌دانند. نارنجی‌پوشان لیگ برتر که امسال ساکت الهامی را به عنوان سرمربی تیم خود برگزیده‌اند، با تلفیقی از بازیکنان جوان و سرشناس لیست نفرات خود را تقریبا تکمیل کرده‌اند.

مسی‌ها اگرچه در بحث جوانگرایی نیز اقدام‌هایی انجام دادند و در لیست نفرات‌شان بازیکنان زیر 23 سال زیادی دیده می‌شود، اما یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که باعث شده آنها یکی از تیم‌های مدعی لیگ به شمار بروند، حضور ستاره‌های مطرح است.

نارنجی‌پوشان در ترکیب خود نفراتی نظیر جلال‌الدین علی‌محمدی، حامد لک، فرشید باقری، سجاد شهباززاده، محسن آذرباد، محمدخدابنده‌لو، حسن جعفری، علی عدنان و ... را دارند که همین امر می‌تواند عاملی برای موفقیت مس در فصل پیش‌رو باشد.

1905699

در چنین شرایطی ساکت الهامی سرمربی موفق مسی‌ها در چند سال گذشته سیاست جالبی را برای حفظ آرامش تیمش در نظر گرفته است. او بدون آنکه مصاحبه‌ای با رسانه‌ها انجام بدهد، در سکوت کامل برنامه‌های آماده سازی خود را در مس پیاده می‌کند و از شاگردانش نیز خواسته توجهی به حواشی نداشته باشند تا بتوانند با آرامش به استقبال مسابقات لیگ برتر بروند.

گفتنی است؛ مس رفسنجان در هفته نخست لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری از ساعت 19 میهمان هوادار تهران خواهد بود.

دیدگاه‌ها