کد خبر : 1955250 | 14 مرداد 1402 ساعت 21:45 | 74.4K بازدید | 32 دیدگاه

الشرطه یک گام تا فینال جام باشگاه‌های عرب؛

حذف ناباورانه السد قبل از ورود پدیده ایرانی!

السد قطر در حضور کوتاه مدت مدافع ایرانی خود شکست سنگینی مقابل الشرطه متحمل شد.

حذف ناباورانه السد قبل از ورود پدیده ایرانی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال السد قطر پس از صدرنشینی در مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب، از ساعت ۱۸:۳۰ در نخستین مسابقه دور یک چهارم نهایی این رقابت‌ها و در حالی که محمدامین حزباوی را مثل بازی‌های قبل در ترکیب ابتدایی نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، در ورزشگاه امیر سلطان بن عبدالعزیز شهر ابها عربستان مقابل تیم الشرطه عراق قرار گرفت.

یاران حزباوی که در مرحله گروهی یک تساوی مقابل الوداد مراکش و دو پیروزی پیاپی برابر الهلال عربستان و الاهلی طرابلس لیبی داشتند، به نظر می‌رسید امشب بازی کم دردسر سری در جدال با الشرطه پشت سر بگذارند، اما عراقی‌ها نمایش غافلگیر کننده‌ای داشتند و پس از تساوی در نیمه اول، به یک برد پُر گل دست یافتند.

گل اول بازی را اکرم عفیف در دقیقه ۲۴ از روی نقطه پنالتی برای السد زد، اما الشرطه عراق خیلی زود نتیجه را جبران کرد و در دقیقه ۳۲ توسط امیر صباح کار را به تساوی کشید تا هر دو تیم با زدن یک گل نیمه نخست را پشت سر بگذارند.

در نیمه دوم الشرطه نمایش کاملا متفاوتی داشت و موفق شد توسط محمد رستم (۵۹ و ۷۸) و احمد فرحان (۷۰) سه بار دروازه السد قطر را باز کند و در آستانه برتری و صعود به نیمه نهایی جام باشگاه‌های عرب قرار بگیرد.

1905707

السد در دقیقه ۸۱ روی پاس بغداد بونجاح و گلزنی دوباره اکرم عفیف اختلاف را به دو گل کاهش داد، اما در نهایت نتوانست نتیجه را جبران کند و اگر پدیده ایرانی و خرید جدیدشان نبود، شکست سنگین‌تری از نتیجه ۴ بر ۲ متحمل می‌شد.

محمدامین حزباوی، مدافع ایرانی السد که در سه دیدار مرحله گروهی جام عرب نیمکت‌نشین شده و فرصت بازی پیدا نکرده بود، در دقیقه ۴+۹۰ به زمین آمد و یک دقیقه بعد در میانه زمین خطا گرفت که منجر به اخطار برای ناصر الجحوشی، بازیکن عراقی شد.

1905708

حزباوی در همین مدت کوتاه دوباره توانایی‌های خود را نشان داد و در دقیقه ۱۰+۹۰ توانست توپ را از روی خط دروازه‌ی خالی از گلر السد بیرون بکشد و با ضربه سر توپ ناصر الجحوشی را راهی کرنر کند و الشرطه را از رسیدن به گل پنجم ناکام بگذارد.

الشرطه عراق با کسب پیروزی ۴ بر ۲ مقابل السد قطر در نیمه نهایی جام باشگاه‌های عرب به مصاف برنده دیدار تیم‌های رجا کازابلانکا مراکش و النصر عربستان خواهد رفت.

دیدگاه‌ها