کد خبر : 1955251 | 14 مرداد 1402 ساعت 21:48 | 26K بازدید | 6 دیدگاه

اعتراف ستاره یونایتد: این تیم هنوز کار دارد

رافائل واران، ستاره منچستریونایتد، بعد از دیدار دوستانه امروز مقابل لانس اعتراف کرد که شیاطین سرخ برای موفقیت در فصل آینده باید عملکردی بهتر داشته باشند.

اعتراف ستاره یونایتد: این تیم هنوز کار دارد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز در یکی از آخرین بازی‌های دوستانه‌اش در اولدترافورد به مصاف تیم فرانسوی لانس رفت و با اینکه نیمه اول را 1-0 شکست خورده بود در نهایت موفق شد حریف را 3-1 از پیش رو بردارد.

رافائل واران، مدافع فرانسوی یونایتد، در پایان این بازی اعتراف کرد که شیاطین سرخ در این بازی عملکردی ایده‌آل نداشته‌اند. او گفت تیمش برای اینکه فصل آینده در لیگ برتر موفق باشد باید بازی‌های بهتری به نمایش بگذارد.

یونایتد فصل گذشته در اولین فصلی که اریک تن‌هاخ هلندی را روی نیمکت خود می‌دید عملکرد قابل قبولی داشت و بعد از آنکه در ماه فوریه قهرمانی در جام اتحادیه را جشن گرفت در نهایت در لیگ برتر با کسب مقاوم سوم به کار خود پایان داد و سهمیه حضور در فصل پیش روی لیگ قهرمانان را به دست آورد.

رافائل واران در پایان بازی دوستانه با لانس به تلویزیون منچستریونایتد گفت: "ما برای فصل سختی که در پیش داریم باید آمادگی صد در صد داشته باشیم. ما در طول تابستان روی جزئیات کار کرده‌ایم. قصدمان این است که از همان هفته اول از نظر تاکتیکی آماده باشیم. می‌خواهیم مثل یک تیم واقعی با هماهنگی کامل به میدان برویم."

مدافع فرانسوی در ادامه گفت: "واقعیت این است که در فصل آینده باید عملکردی بهتر از این داشته باشیم. باید هر سه روز یکبار به میدان برویم و هدف‌مان این است که در تک‌تک بازی‌ها طوری کار کنیم که همه یونایتد را تحسین کنند."

1905709

دیدگاه‌ها