کد خبر : 1955270 | 14 مرداد 1402 ساعت 23:27 | 65.5K بازدید | 77 دیدگاه

بنزما رویاهای الاتحاد را با این پنالتی به باد داد

کریم بنزما نتوانست از فرصت پیش آمده استفاده کند و ضربه پنالتی او به تیرک دروازه برخورد کرد.

بنزما رویاهای الاتحاد را با این پنالتی به باد داد

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد می‌توانست در 10 دقیقه پایانی دیدار حساس برابر الهلال موسوم به الکلاسیکو فوتبال عربستان، امیدوار شود که با کاهش اختلاف، برای رسیدن به گل تساوی تلاش کند ولی فرصت بزرگ این تیم از دست رفت.

ارسال مهند الشنقیطی در دقیقه 75 به روی دروازه، با ضربه سر دیدنی ژوتا همراه شد که عبدالله المعیوف با یک واکنش دیدنی، توپ را از گوشه دروازه به بیرون کشید.

توپ برگشتی برابر رومارینیو قرار گرفت که ضربه او را نیز عبدالله المعیوف، گلر با تجربه الهلال با واکنشی دیدنی مهار کرد اما تکل بد موقع مدافع الهلال، باعث شد تا دبل سیو استثنایی این دروازه‌بان بی‌ثمر باشد.

1905733

در لحظه‌ای که رومارینیو قصد داشت ضربه‌اش را روانه دروازه کند، تکل بی مورد علی البلیهی روی مچ پای رومارینیو، منجر به سرنگونی این بازیکن شد که عبدالرحمن جاسم، داور قطری مسابقه، پس از بازبینی صحنه، یک خطای پنالتی به سود الاتحاد اعلام کرد.

ویدئو: 306960

پس از دقایقی وقفه، بالاخره کریم بنزما در دقیقه 79 پشت این توپ ایستاد ولی ضربه او از دقت کافی برخوردار نبود و به پایه تیرک دروازه برخورد کرد و به درون زمین برگشت.

1905732

بنزما که در بازی‌های گذشته الاتحاد موفق شده بود با به ثمر رساندن 3 گل و دادن یک پاس گل برای این تیم حسابی بدرخشد، پنالتی خود را به گل تبدیل نکرد تا تیم نونو اسپریتو سانتو به گل دوم دست پیدا نکند.

دیدگاه‌ها