کد خبر : 1955271 | 14 مرداد 1402 ساعت 23:30 | 69.9K بازدید | 17 دیدگاه

پیشنهاد باورنکردنی الهلال برای آقای گل سری A

باشگاه الهلال عربستان با پیشنهادی سرسام‌آور برای جذب بهترین گلزن فصل گذشته سری A تلاش می‌کند.

پیشنهاد باورنکردنی الهلال برای آقای گل سری A

به گزارش "ورزش سه"، طبق گزارش‌ها، باشگاه الهلال عربستان سعودی دستمزدی بیش از یک میلیون یورو در هفته به ویکتور اوسیمن پیشنهاد می‌دهد اما او همچنان قصد دارد قرارداد جدیدی با ناپولی امضا کند.

ملی پوش نیجریه‌ای در راه رسیدن به اسکودتو با 26 گل در 32 بازی سری A، به عنوان بهترین گلزن فصل معرفی شد و کفش طلایی را به دست آورد.

قرارداد فعلی او تا ژوئن 2025 اعتبار دارد و ایجنت او چندین جلسه با آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی‌، برای گفتگو جهت تمدید آن داشته است.

1905736

به نظر می‌رسد یکی از دلایل اصلی که هنوز قرارداد تمدید نشده به بندآزادسازی مربوط می‌شود. ناپولی‌ قصد دارد این بند را حداقل 150 میلیون یورو تعیین کند، در حالی که ایجنت اوسیمن روی مبلغ 110 میلیون یورو اصرار دارد.

این در حالی است که طبق ادعای رسانه‌های انگلیسی، باشگاه الهلال هنوز اوسیمن را رها نکرده و دستمزدی بیش از یک میلیون یورو در هفته به او پیشنهاد می‌کند.

اوسیمن در سن 24 سالگی در این مرحله از دوران حرفه‌ای خود قصد ندارد به لیگ برتر عربستان سعودی برود. ناپولی 75 میلیون یورو به اضافه پاداش برای جذب او از لیل در سپتامبر 2020 پرداخت کرده بود.

دیدگاه‌ها