کد خبر : 1955277 | 14 مرداد 1402 ساعت 23:54 | 25.8K بازدید | 31 دیدگاه

تبعات شکست از تیم سردار برای قهرمان اروپا

هواداران، دیوید مویس را به شدت مورد انتقاد قرار دادند و مدعی شدند که این سرمربی مسئول شکست 4-0 وستهم مقابل بایرلورکوزن است.

تبعات شکست از تیم سردار برای قهرمان اروپا

به گزارش "ورزش سه"، هواداران وستهم، دیوید مویس را پس از باخت 4-0 مقابل بایرلورکوزن به شدت مورد انتقاد قرار دادند؛ تیمی که دو ماه قبل قهرمان لیگ کنفرانس اروپا شده بود.
وستهم با وجود ارائه پیشنهادات، هنوز در پنجره نقل و انتقالات خریدی انجام نداده است.

1905753

شاگردان مویس یک هفته دیگر در اولین بازی خود در لیگ جزیره باید به مصاف بورنموث بروند. اما عملکرد ضعیف این تیم در بازی دوستانه در خانه حریف آلمانی باعث شده است تا انتقادات از این مربی و تیمش افزایش یابد. نگرانی‌ها در مورد سیاست‌های نقل و انتقالات باشگاه شروع شده است. تیم شرقی لندن هنوز در پنجره نقل و انتقالات خریدی انجام نداده است و دکلان رایس، مانوئل لانزینی و جیانلوکا اسکاما را نیز از دست داده است.

1905752

اما اخیرا صحبت‌هایی مبنی بر پیشرفت مذاکرات با ادسون آلوارز، هافبک آژاکس به گوش می‌رسد و وستهم با این بازیکن به توافق شخصی رسیده است.
اما با این وجود بعد از شکست سنگین این تیم در بازی دوستانه، بسیاری از مویس و تیمش انتقاد کردند.
یکی از کابران نوشت: "بچه‌ها خوب بازی کردید، صادقانه می‌توانم بگویم که آماده فصل جدید هستیم و نمی‌توانم منتظر بمانم تا بورنموث را با نتیجه 5-0 در روز افتتاحیه فصل شکست دهیم و بارنز و بورخس هر کدام یک دو گل به ثمر برسانند."

1905750

یکی دیگر اضافه کرد: "فعلا سعی کنید جذب بازیکنان را کاهش دهید، این کار کمی زیاد شده است. تیم پخته و قوی به نظر می‌رسد."

1905748

برخی دیگر این سوال را مطرح کردند که آیا باشگاه باید مویس را حفظ کند یا خیر، یکی از آنها می‌گفت: آیا نمی‌شود مویس را در آلمان رها کنیم؟

1905749

دیگری افزود: "خب این خریدهای جدید باید کم کم تاثیر خود را بگذارند... اوه صبر کنید..."

1905747

حال بعد از این باخت، کادر فنی و مدیریت چکش‌ها زیر فشار شدید هستند تا به طور جدی‌تر عمل کنند و در زمان باقی مانده تا شروع فصل به دنبال رفع نقاط ضعف تیمشان باشند.

دیدگاه‌ها