کد خبر : 1955285 | 15 مرداد 1402 ساعت 01:03 | 92.7K بازدید | 33 دیدگاه

بحران در الاتحاد: حمدالله می‌خواهد برود

زوج بنزما عصبانی شد و درخواست جدایی داد!

با اعلام شبکه الکاس قطر، عبدالرزاق حمدالله به مدیران این باشگاه اعلام کرده قصد دارد از این تیم جدا شود.

زوج بنزما عصبانی شد و درخواست جدایی داد!

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد در دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملک سلمان، با نتیجه سه بر یک مغلوب الهلال شد. دیداری که باعث شد تا نگرانی‌ها بابت خط دفاعی این تیم افزایش دهد و البته کریم بنزما نیز در این مسابقه یک ضربه پنالتی را از دست داد.

عدم حضور عبدالرزاق حمدالله در این مسابقه، بحث و گمانه زنی‌های زیادی را به وجود آورد. مهاجم مراکشی در آخرین جلسه تمرینی تیم حضور داشت ولی ناگهان برای این دیدار، نام او حتی در فهرست 23 نفره نیز قرار نگرفت.

1905769

در همین خصوص، شبکه الکاس قطر در خبری اختصاصی مدعی شد که به دلیل افکار تاکتیکی نونو اسپریتو سانتو و استفاده او از یک مهاجم، عبدالرزاق حمدالله درخواست خود برای جدایی از الاتحاد را به دست مدیران باشگاه رسانده است.

در پایان این دیدار و در نشست خبری نونو اسپریتو سانتو، از این مربی درخصوص حمدالله سوال شد که او در پاسخ گفت: موضوع حمدالله یک موضوع داخلی است که برای حل آن با باشگاه و افراد صادق تلاش خواهیم کرد. هرکس بخواهد در الاتحاد بماند، این کار را انجام می‌دهد و در تیم می‌ماند.

1905767
حمدالله شکست برابر الهلال را از روی سکوها مشاهده کرد.

از زمان پیوستن بنزما به الاتحاد، شایعات متعددی درخصوص احتمال جدایی حمدالله منتشر شد. مدیران باشگاه شماره 9 را از این بازیکن گرفته و به مهاجم فرانسوی دادند که این موضوع ناراحتی حمدالله را به دنبال داشت و حالا به نظر می‌رسد که او در آستانه جدایی از قهرمان فصل قبل عربستان قرار دارد.

دیدگاه‌ها