کد خبر : 1955287 | 15 مرداد 1402 ساعت 01:07 | 73.9K بازدید | 105 دیدگاه

باورنکردنی: رئال یک ستاره مصدوم خرید!

رئال مادرید می‌دانسته که آردا گولر دچار آسیب دیدگی بوده و با این وجود بازیکن فنرباغچه را جذب کرده است.

باورنکردنی: رئال یک ستاره مصدوم خرید!

به گزارش "ورزش سه"، طبق آنچه مهمت بینر، پزشک سابق تیم ملی ترکیه، در مصاحبه با فاناتیک اظهار کرد، رئال مادرید از مصدومیتی که آردا گولر در منیسک زانوی راستش داشته، آگاه بود.

بینر توضیح داد که مصدومیت گولر ناشی از یک جراحت قدیمی است که رو به وخامت است و زمانی که او کمی بیش از حد فشار می‌‌آورد، میزان آسیب بیشتر می‌شود: "پارگی او در مینیسکش ابتدا کوچک بود، سپس بیشتر شده و با جراحات مکرر به یک معضل تبدیل می‌شود."

این پزشک می‌گوید که امکان ندارد تیم پزشکی باشگاه رئال بدون توجه به آسیب دیدگی گولر مجوز حضور این بازیکن را تایید کرده باشد.

1905774

بینر که معتقد است رئال مادرید برای از دست ندادن فوتبالیست با استعدادی مانند گولر ریسک کرده، گفت: "مشکلی مانند این را نمی‌توان در آزمایشات نادیده گرفت."

روزنامه ملیت چند روز پیش اعلام کرد که هم این بازیکن و هم فنرباغچه از این مصدومیت مطلع بودند. حالا که تایید شده رئال مادرید هم می‌دانسته، هافبک جوان ترکیه‌ای در نهایت باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

در حال حاضر، گولر هنوز نتوانسته به عنوان بازیکن رئال مادرید اولین بازی خود را انجام دهد. تیم پزشکی باشگاه رئال باعث شد او تور پیش فصل آمریکا را رها کرده تا برنامه بهبودی‌اش را در مادرید دنبال کند.

دیدگاه‌ها