کد خبر : 1955302 | 15 مرداد 1402 ساعت 09:37 | 38K بازدید | 38 دیدگاه

عبدالرحمن جاسم، فن بروسلی را پنالتی تشخیص نداد

اشتباه عجیب داوری که برای پرسپولیس بدیمن بود!

عبدالرحمن جاسم به طرز عجیبی خطای واضح روی ساویچ را پنالتی تشخیص نداد.

اشتباه عجیب داوری که برای پرسپولیس بدیمن بود!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در شرایطی موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد الاتحاد گذشته و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملک سلمان شود که قضاوت عبدالرحمن جاسم، داور سرشناس قطری در این مسابقه حسابی پر سر و صدا بود.

روی گل نخست بازی و به هنگام ارسال کرنر روبن نوس، برخوردی در محوطه جریمه شکل گرفت و سرگئی میلینکوویچ ساویچ با پرتاب زکریا هوساوی، مدافع الاتحاد، او را نقش بر زمین کرد و سپس با ضربه سر، دروازه حریف را باز کرد ولی این صحنه توسط داور و اتاق VAR، پنالتی تشخیص داده نشد.

عبدالرحمن جاسم در همان نیمه نخست و در دقیقه 38 می توانست کارت زرد دوم را به میشائیل نشان دهد و بازیکن برزیلی الهلال را با کارت قرمز اخراج کند. او که در دقیقه 21 و به دلیل تمارض اخطار نخست را گرفته بود، با خوش شانسی از خطر اخراج فرار کرد.

1905794

این داور در نیمه دوم تصمیمات پرحاشیه ای گرفت. او ابتدا به کمک VAR توانست خطای واضح پنالتی علی البلیهی به روی رومارینیو را اعلام کند و در اواخر بازی نیز فن یته پرنده احمد شراحیلی به روی ستاره صربستانی الهلال را پنالتی تشخیص نداد!

در این صحنه و زمانیکه سرگئی میلینکوویچ ساویچ با ضربه سر روی توپ اثر گذاشت، مدافع الاتحاد با استوک های خود کمر بازیکن سابق لاتزیو را نشانه گرفت اما نه عبدالرحمن جاسم و نه اتاق VAR، اعتقادی به خطای پنالتی نداشتند.

1905797

پس از این صحنه، ساویچ با بالا بردن پیراهن خود، آثار استوک‌های شراحیلی روی بدن خود را به داور مسابقه نشان داد ولی هیچ تغییری در تصمیم وی ایجاد نشد.

عبدالرحمن جاسم که دیدارهای مهمی از جمله فینال آسیا میان پرسپولیس و اولسان هیوندای را سوت زده است، به شدت مورد انتقاد کاربران عربستانی در فضای مجازی قرار گرفت.

1905798

دیدگاه‌ها