کد خبر : 1955313 | 15 مرداد 1402 ساعت 09:22 | 49.9K بازدید | 65 دیدگاه

رقابت یونایتد با لیورپول: این ستاره مال ماست!

منچستریونایتد قصد دارد پیشنهادی را برای جذب لئون گورتسکا، ستاره بایرن مونیخ، ارائه کند و در این راه رقیب لیورپول خواهد بود.

رقابت یونایتد با لیورپول: این ستاره مال ماست!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در تلاش است تا تیمش را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند و بازیکنان مدنظر اریک تن‌هاخ را برای او به خدمت بگیرد. 

آنها از مدتی قبل شرایط گورتسکا را زیر نظر داشتند  و حالا قصد دارند پیشنهادی رسمی را برای جذب این بازیکن به بایرن مونیخ ارائه کنند تا در صورت توافق، او هرچه زودتر به تمرینات این تیم در آستانه شروع رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اضافه شود. 

اسکای اسپورت خبر داده که یونایتد به صورت جدی به دنبال جذب یک هافبک دفاعی باکیفیت است و این بازیکن گزینه اصلی آنها برای استفاده در این پست خواهد بود و به همین دلیل مذاکرات برای انتقال او آغاز شده است. 

1901162

این در حالی است که آنها تنها باشگاه بزرگ اروپایی نیستند که قصد دارند این بازیکن را به خدمت بگیرند. لیورپول دیگر مشتری جدی گورتسکا است که از مدتی قبل شرایط او را زیر نظر داشته است. از یوونتوس و اتلتیکو مادرید هم به عنوان دیگر مشتریان او نام برده می‌شود. 

این ستاره آلمانی در تمرینات پیش فصل بایرن و در تور آسیا از فهرست بازیکنان مورد علاقه توماس توخل کنار گذاشته شد و سرمربی بایرن ترجیح می‌دهد از کنراد لیمر که خرید جدید این باشگاه است استفاده کند.

دیدگاه‌ها