کد خبر : 1955320 | 15 مرداد 1402 ساعت 09:57 | 38.3K بازدید | 14 دیدگاه

شش ستاره از ارومیه؛

جذاب‌ترین نکته درباره تیم ملی والیبال اینجاست!

بازیکنان ارومیه ای انگیزه بیشتری برای درخشش در قهرمانی آسیا دارند.

جذاب‌ترین نکته درباره تیم ملی والیبال اینجاست!

به گزارش "ورزش سه"، این دوره از مسابقات والیبال مردان قهرمانی آسیا قرار است در ایران و شهر ارومیه برگزار شود. در ترکیب حاضر در اردوی تیم ملی چندین بازیکن از آذربایجان غربی و ارومیه‌ حضور دارند که انگیزه بیشتری برای درخشش خواهند داشت.

*میلاد عبادی پور
میلاد عبادی پور دریافت کننده و لژیونر تیم ملی والیبال که نبودش در تیم ملی در لیگ ملتهای والیبال ضربه بدی به دریافت تیم ملی زد، با بازگشتش به تیم ملی می‌تواند در زادگاه خود یک جام به هم شهریانش هدیه کند. میلاد در زمان حضور در باشگاه شهرداری ارومیه نتوانست با این تیم به قهرمانی برسد حالا بهترین فرصت برای او خواهد بود.

1901989

*میثم صالحی
میثم صالحی پس از آن مصدومیت شدید از ناحیه کتف رفته رفته به شرایط ایده‌آل می‌رسد. او اگر در ترکیب نهایی تیم ملی قرار بگیرد یک بار دیگر در شهر خود به میدان خواهد رفت. میثم صالحی به دنبال یک فرصت از سوی کادر فنی است تا دوباره خود را به همگان نشان دهد.

*بردیا سعادت
از دیگر ارومیه‌ ای های تیم ملی بردیا سعادت است. بردیا که در هفته آخر لیگ ملت‌های والیبال عملکردی معمولی داشت رقابت سرسختانه ای با صابر کاظمی برای قرارگیری در ترکیب خواهد داشت. او که از همان اوایل دوران بازیگری لژیونر بوده می‌خواهد جو بی نظیر سالن غدیر ارومیه را تجربه کند و یکی از بازیکنان تیم ملی باشد.

*محمد ولی زاده
محمد ولی زاده سرعتی‌زن حال حاضر تیم ملی که متولد ارومیه است یکی از بهترین‌های تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال بود که به احتمال فراوان در لیست نهایی برای قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت. او باز هم به احتمال فراوان در ترکیب ثابت در کنار سید محمد موسوی به میدان خواهد رفت.

*مبین نصری
مبین نصری جوان ترین ارومیه ای حاضر در اردوی تیم ملی والیبال ایران است که به تازگی با تیم جوانان قهرمان جهان شده است و به دنبال اثبات توانایی‌ها و تحمیل خود به کادر فنی برای حضور در لیست نهایی قهرمانی آسیا خواهد بود.

*محمدرضا حضرت پور
لیبروی حالا با تجربه تیم ملی والیبال ایران که سابقه دو قهرمانی در این تورنمنت را دارد به دنبال هت‌تریک جلوی چشم همشهریان خود است. حضرت‌پور تورنمنت خوبی را در لیگ ملت‌های والیبال نگذرانده و حالا قهرمانی آسیا بهترین فرصت برای او است تا یکبار دیگر نشان دهد یکی از بهترین لیبرو های آسیا است.

1869177

این شش بازیکن ارومیه‌ای و اهل آذربایجان غربی تیم ملی والیبال ایران هستند که در حال حاضر در اردوی تیم ملی در ارومیه حضور دارند. بدشانس ترین ارومیه‌ای حال حاضر مرتضی شریفی است که مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داده است.

از آخرین باری که یک جام توسط تیم ملی والیبال ایران در ارومیه کسب شده حدود پانزده سال می‌گذرد. اگرچه لیگ برتر والیبال ایران همیشه برای قهرمانی یک تیم ارومیه ای سر ناسازگار داشته، اما این بهترین فرصت برای ارومیه‌ای خواهد بود تا یک قهرمانی ملی را جلوی چشم همشهریان خود جشن بگیرند. البته باید دید بهروز عطایی چند ارومیه‌ای را در لیست نهایی قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها