کد خبر : 1955359 | 15 مرداد 1402 ساعت 12:48 | 50.8K بازدید | 18 دیدگاه

در تیمم مرد می‌خواهم

سیمئونه، ژوائو را نقره داغ کرد

دیه‌گو سیمئونه پس از تساوی اتلتیکو برابر سویا در اخرین بازی پیش فصل، ضمن ستایش از سزار آسپلیکوئتا، کنایه ای هم به ژوائو فلیکس زد.

سیمئونه، ژوائو را نقره داغ کرد

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو دیشب برابر سویا به تساوی 1-1 دست یافت و حالا باید خودش را مهیای هفته اول لالیگا کند. چند روز پیش اتلتیکو توانست سیتی را 2-1 شکست دهد و به نظر می‌رسد در آمادگی کامل برای شروع فصل قرار دارد.

تنها نکته منفی تمرینات پیش فصل اتلتیکو، وضعیت نابه‌سامان ژوائو بود که مثل یک توریست تیم را همراهی می‌کرد. او به وضوح در ایده‌های سیمئونه جایی ندارد و خودش نیز بی تاب جدایی است ولی هنوز هیچ پیشنهاد خوبی برایش نرسیده است.

1905904

از سیمئونه در مورد وضعیت تیمش سوال شد و او پاسخ داد: «برای لالیگا آماده ایم؟ ما خیلی کم تمرین کرده‌ایم و حتی زمان کافی هم نداشتیم، اما پیش فصل تمام نشده است. از بازی‌های تدارکاتی و تلاش بازیکنان راضی هستم و می‌توانم بگویم حتی به وجد هم آمدم اما هنوز با تیم ایده آلم فاصله داریم. در هفته‌های پیش رو و حتی در هفته‌های ابتدایی لالیگا می‌توانیم به فرم خوبمان نزدیک شویم و بازیکنان جدید نیز خود را بهتر وفق خواهند داد.»

1904332

وقتی از سیمئونه پرسیدند، نظرش در مورد آسپیلیکوئتا چیست، او پاسخ جالبی داد که به نظر می‌رسید کنایه ای غیرمستقیم به ژوائو هم بود: «سزار بازیکن مهمی است و به او واقعا نیاز داریم. او سخت در تمرینات رقابت می‌کند و همیشه بهترین تلاش خودش را می‌کند تا یاور تیم باشد.

1895311

 این انگیزه و میل به بهتر شدن سزار ستودنی است. من چنین بازیکنانی می‌خواهم. از او هر جا که بخواهم بازی می‌کند. ما به بازیکنانی نیاز داریم که مرد و مردانه قبول مسئولیت کنند. هرجا نیازهای تیم و مربی ایحاب کند، پاسخ بدهند. دوست دارم تیم من پر از چنین بازیکنانی باشد.»

دیدگاه‌ها