کد خبر : 1955367 | 15 مرداد 1402 ساعت 13:27 | 45K بازدید | 17 دیدگاه

پاکدل و مربی محبوب بهم می‌رسند

مهاجم تراکتور در آستانه همکاری دوباره با مربی سابق خود است.

پاکدل و مربی محبوب بهم می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، حامد پاکدل در زمستان سال گذشته از پرسپولیس راهی تراکتور شد، اما شرایط بر وفق مرادش پیش نرفت تا تصمیم به جدایی از جمع سرخ پوشان تبریزی بگیرد و حالا هم قصد دارد تیمی را انتخاب کند و کنار یک سرمربی باشد که شانس بازی بیشتری به دست بیاورد و برخلاف دو فصل اخیر، دوباره بتواند به‌عنوان مهره ثابت به میدان برود و گلزنی داشته باشد.

این مهاجم که بهترین دوران خود را همواره زیر نظر رسول خطیبی در ماشین‌سازی تبریز و آلومینیوم اراک داشته و دو صعود به لیگ برتر و درخشش در سطح اول فوتبال ایران را همراه با این سرمربی تجربه کرده، قصد دارد برای سومین بار در تیم تحت هدایت او حضور پیدا کند و بعید نیست راهی پیکان شود.

رسول خطیبی همواره نسبت به حضور حامد پاکدل در تیمش ابراز علاقه داشته و از مدیران باشگاه پیکان نیز درخواست حضور این بازیکن را کرده بود که ظاهرا مذاکرات مثبتی بین طرفین شکل گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این بازیکن به جمع خودروسازان می‌رود.

حامد پاکدل در ماشین‌سازی و به ویژه آلومینیوم اراک دوران موفقی همراه با خطیبی داشت که امیدوار است با انتخاب پیکان دوباره بتواند تبدیل به یک بازیکن گلزن در لیگ برتر شود.

دیدگاه‌ها