کد خبر : 1955372 | 15 مرداد 1402 ساعت 13:55 | 77.6K بازدید | 75 دیدگاه

ادامه حمله پریرا به کمال کامیابی نیا

بعد از واکنش کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس به حضور پریرا در این تیم، اکنون مهاجم برزیلی در اظهارنظری جنجالی به این موضوع پرداخته است.

ادامه حمله پریرا به کمال کامیابی نیا

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم برزیلی فصل گذشته پرسپولیس که نیم فصل در این تیم دوام آورد و در نهایت با ثبت تنها یک گل زده از جمع سرخپوشان جدا شد، اکنون در اظهارنظری تند به ادعای کمال کامیابی نیا واکنش نشان داده است.

کمال کامیابی نیا در گفتگویی که پیش از این داشت به حضور پریرا و البته دریافتی او واکنش تندی داشت و این موضوع اما از سوی این مهاجم برزیلی بی پاسخ نماند. او اکنون در گفتگویی که با ایسنا داشته، در این خصوص گفته است: حرف زیادی درباره این موضوع برای گفتن ندارم اما برای کمال کامیابی‌نیا متاسفم. احتیاجی به این ندارم که از کسی بد بگویم تا خودم احساس بهتری داشته باشم. تقصیر من نیست که قرارداد کامیابی‌نیا کم بوده یا کم بازی کرده یا برای بازی کردن پیر است. تنها می‌توانم برای او احساس تاسف داشته باشم که با کوچک کردن دیگران قصد دارد خود را در کانون توجه قرار دهد. اگر او به پول احتیاج دارد یا دچار مشکل شده است، می‌توانم به او قرض بدهم و به او کمک کنم.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود درباره موضوع فسخ قرارداد و دریافتی‌اش توضیحاتی داده است: فسخ قراردادم کاملا شفاف بود. باشگاه خیلی خوب رفتار کرد، مشکلی نداشتیم و ۱۰۰ درصد حرفه ای بودیم.

پریرا با اشاره به مبلغ توافق شده‌اش با پرسپولیس که با انتقاداتی نیز همراه شده بود گفت: قبول ندارم که بازیکن گران قیمتی بودم چون قیمت من همین است. زمانی که در ژاپن بازی می‌کردم خیلی بیشتر پول می‌گرفتم اما دستمزدم را پایین آوردم که به پرسپولیس بیاییم. اگر باشگاه پولی برای جذب من نداشت، نباید با من قرارداد می‌بست یا با مذاکره می‌کرد.

دیدگاه‌ها