کد خبر : 1955432 | 15 مرداد 1402 ساعت 18:12 | 31.1K بازدید | 18 دیدگاه

امباپه نه، خودمان باید مشکل را حل کنیم

تیبو کورتوا، دروازه‌بان تیم رئال مادرید، توضیح داده است که این تیم چگونه می‌تواند از بحران جدایی کریم بنزما عبور کند.

امباپه نه، خودمان باید مشکل را حل کنیم

به گزارش "ورزش سه"، این دروازه‌بان بلژیکی معتقد است که تنها راه موجود برای عبور از بحران جدایی کریم بنزما این است که دیگر بازیکنان حاضر در این تیم سطح خود را بالا ببرند تا نبود این بازیکن حس نشود.

کریم بنزما تابستان امسال با پایان قراردادش از رئال مادرید جدا شد و راهی الاتحاد عربستان شد.

بعد از جدایی این بازیکن رئال مادرید تور پیش فصل خود را در آمریکا آغاز کرد. این تیم در دو بازی اول مقابل میلان و منچستریونایتد برنده از زمین بازی خارج شد و همین باعث شد کسی زیاد به نبود کاپیتان سابق رئالی‌ها توجه نکند. اما در دو بازی پایانی لوس بلانکوس، در تور پیش‌فصل، آن‌ها مقابل بارسلونا و یوونتوس شکست خوردند و فقط یک گل به ثمر رساندند. عدم توانایی خط حمله رئال مادرید در گلزنی به وضوح در این دو بازی به چشم می‌آمد.

1906007

حال این موضوع به یک دغدغه در میان هواداران و اعضای تیم تبدیل شده است.

تیبو کورتوا، دروازه‌بان 31 ساله بلژیکی، یکی از ارکان اصلی تیمش در فصول گذشته بوده است و در کنار کریم بنزما از مهمترین عناصر قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان 22-2021 به حساب می‌آمد. این بازیکن اخیرا در صحبت‌هایش درباره جدایی بنزما از رئال صحبت کرد و گفت: "بقیه باید بعد از رفتن کریم قدمی به جلو بردارند. ما مهاجمان بزرگی مانند وینیسیوس جونیور، رودریگو یا خوسلو داریم که سطح بالایی دارند. این یک مسئله تیمی است و ما باید با هم آن را حل کنیم."

با این وجود هواداران رئال همچنان امیدوارند که مشکل گلزنی در این تیم با خرید یک ستاره مانند کیلیان امباپه برطرف شود. حتی شایعاتی مبنی بر خرید دوشان ولاهوویچ هم مطرح شده است و در صورتی که فوق ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن راهی برای پیوستن به رئال مادرید پیدا نکند، ممکن است مادریدی‌ها به سراغ مهاجم صرب تبار یوونتوس بروند.

دیدگاه‌ها