کد خبر : 1955433 | 15 مرداد 1402 ساعت 18:14 | 46.6K بازدید | 21 دیدگاه

مانه، رونالدو و همه ستاره‌ها در ترکیب (عکس)

النصر با تمام ستاره‌های خود به دنبال صعود به جمع چهار تیم برتر جام باشگاه‌های عرب است.

مانه، رونالدو و همه ستاره‌ها در ترکیب (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتبال عرب امشب با انجام دو دیدار به پایان می‌رسد که در نخستین مسابقه، تیم النصر عربستان با بهره‌مندی از ستاره‌های نامدارش در ترکیب ابتدایی، از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه امیر سلطان بن عبدالعزیز ابها مقابل رجا کازابلانکا مراکش قرار می‌گیرد.

سادیو مانه، ستاره سنگالی فصل گذشته بایرن مونیخ و سابق لیورپول، که پس از پیوستن به النصر عربستان در مسابقه اخیرشان در مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب مقابل الزمالک مصر از ابتدای نیمه دوم به زمین رفت و نخستین بازی خود را با پیراهن این تیم انجام داد، امروز در جمع ۱۱ نفر اصلی برابر رجا کازابلانکا دیده می‌شود.

1906011

این مهاجم سنگالی در حالی جزء نفرات اصلی النصر عربستان قرار گرفته که لوئیز کاسترو، سرمربی پرتغالی تیمش تصمیم گرفته تمام ستاره‌های خود را در ترکیب ابتدایی دیدار با رجا کازابلانکا مراکش قرار بدهد.

1906009

علاوه بر سادیو مانه که دومین بازی خود برای النصر را امروز انجام می‌دهد و برای نخستین بار در ترکیب قرار گرفته، کریستیانو رونالدو نیز مثل دیدارهای قبل در ترکیب ابتدایی حضور دارد و کاپیتان تیمش است و الکس تلس، سکو فوفانا و مارسلو بروزوویچ نیز از ابتدا مقابل رجا کازابلانکا مراکش به میدان می‌روند.

1906008

دیدگاه‌ها