کد خبر : 1955439 | 15 مرداد 1402 ساعت 19:17 | 59.2K بازدید | 69 دیدگاه

شلیک تماشایی رونالدو به‌سمت بنزما!

فوق‌ستاره پرتغالی النصر گل اول تیمش مقابل رجا کازابلانکا را به ثمر رساند.

شلیک تماشایی رونالدو به‌سمت بنزما!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال النصر عربستان در حالی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در مرحله یک‌چهارم نهایی جام باشگاه‌های عرب مقابل رجا کازابلانکا مراکش قرار گرفته که تمام ستاره‌های خود ازجمله کریستیانو رونالدو را در ترکیب و خط حمله دارد و با حملات پیاپی و درخشش این ستاره پرتغالی توانست گل اول بازی را بزند.

ویدئو: 307001

کریستیانو رونالدو که در دو مسابقه مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب توانسته بود دروازه تیم‌های المنستیری تونس و الزمالک مصر را باز کند، امروز هم به روند گلزنی‌های خود برای سومین بازی پیاپی ادامه داد و توانست با یک شوت تماشایی گل اول سعودی‌ها مقابل رجا کازابلانکا مراکش را به ثمر رساند.

النصر که بازی امروز مقابل رجا کازابلانکا را هجومی آغاز کرده بود، در دقیقه ۱۹ روی حرکت و نفوذ اندرسون تالیسکا به محوطه جریمه حریف و سرتوپ این بازیکن در موقعیت گلزنی قرار گرفت که پاس رو به عقب او را کریستیانو رونالدو با شوت پای چپ محکم به تور دروازه مراکشی‌ها چسباند و تیمش را پیش انداخت.

کریستیانو رونالدو در حالی سومین گل خود در جام باشگاه‌های عرب را به ثمر رساند که پیش از این فقط کریم بنزما، هم‌بازی سابق او در رئال مادرید و بازیکن کنونی الاتحاد عربستان توانسته بود سه گل در این رقابت‌ها بزند و حالا ستاره پرتغالی به این آمار گل رسیده و شانس عبور از مهاجم فرانسوی را دارد.

1906030

البته رونالدو دقایقی بعد هم می‌توانست گل دوم خود را روی موقعیت جدی النصر عربستان مقابل رجا کازابلانکا بزند، اما سلطان الغنام به او پاس داد و با شوت زمینی دروازه حریفشان را باز کرد تا بازی دو بر صفر شود.

1906031

دیدگاه‌ها