کد خبر : 1955442 | 15 مرداد 1402 ساعت 19:39 | 32.3K بازدید | 19 دیدگاه

دهن‌کجی سرمربی تاتنهام به بایرنی‌ها!

آنگه پستکوگلو، سرمربی تاتنهام، می‌گوید از هری کین استفاده می‌کند و به نوعی مخالفتش با جدایی این بازیکن را نشان داد.

دهن‌کجی سرمربی تاتنهام به بایرنی‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امروز در دیداری دوستانه به مصاف شاختاردونتسک رفت و با نتیجه 5-1 به برتری دست پیدا کرد. در این دیدار برای اسپرز، هری کین 4 گل به ثمر رساند.

هری کین وضعیت مشخصی در تاتنهام ندارد و گفته می‌شود او در این تابستان باشگاه انگلیسی را ترک خواهد کرد. طی هفته‌های اخیر باشگاه بایرن مونیخ برای جذب این بازیکن تلاش کرده است.

طی روزهای گذشته تاتنهام چندین پیشنهاد رسمی از سوی قهرمان بوندسلیگا برای کین را رد کرده و حاضر به فروش کاپیتان تیم ملی انگلیس نشده است.

1906041

پس از بازی امروز در نشست خبری از آنگه پستکوگلو درباره وضعیت کین سوال شد و سرمربی تاتنهام پاسخ داد: "مطمئنا هرگز در مورد بازیکنانی که با باشگاه‌های دیگر قرارداد دارند صحبت نمی‌کنم. من در بایرن نیستم، آن‌ها می‌توانند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند. شکی نیست که از کین استفاده خواهم کرد. برای این کار نیازی به دیدن عملکرد امروزش نداشتم. او در کلاس جهانی است. نحوه بازی تیم ما به او کمک خواهد کرد.″

او در ادامه تشریح وضعیت هری کین گفت: "امروز دیدید که هری کین مطمئناً روی کاری که انجام می‌دهیم سرمایه‌گذاری کرده است و ما به انجام آن ادامه می‌دهیم مگر اینکه چیزی تغییر کند. ما می‌دانیم که یک ضرب‌الاجل وجود دارد: این پایان پنجره نقل و انتقالات است."

دیدگاه‌ها