کد خبر : 1955453 | 15 مرداد 1402 ساعت 20:37 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن تازه‌وارد تارتار از ذوب‌آهن

هافبک دفاعی فصل گذشته ذوب‌آهن با عقد قراردادی رسما به ملوان انزلی پیوست.

بازیکن تازه‌وارد تارتار از ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ملوان انزلی که پس از انتخاب مهدی تارتار به‌عنوان سرمربی خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد و تا کنون حسین صادقی، امین پورعلی، رضا جعفری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، محمدحسین اکبرمنادی و پیمان رنجبری را به‌عنوان خریدهای لیگ برتری جذب کرد و در ادامه نیز مهره‌های شاخصی مثل میلاد باقری را به خدمت گرفت، امروز هم با یک بازیکن جدید دیگر از ذوب‌آهن قرارداد بست.

پوریا پورعلی که دو سال قبل با نظر مهدی تارتار از فجر شهید سپاسی شیراز به ذوب آهن رفته بود، دوباره با تصمیم این سرمربی از جمع اصفهانی‌ها جدا شد و تصمیم به همکاری دوباره با او در ملوان انزلی گرفت.

1906069

این هافبک دفاعی- میانی که سابقه بازی در بادران و فجر سپاسی شیراز را دارد، طی دو فصل اخیر لیگ برتر ۴۳ بار با پیراهن ذوب‌آهن اصفهان در دوران سرمربیگری مهدی تارتار به میدان رفت که حالا دوباره با تصمیم این مربی به ملوان انزلی پیوست.

پوریا پورعلی که طی یک ماه اخیر در تمرینات ذوب آهن حضور فعالی داشت و در دیدارهای تدارکاتی نیز یکی از مهره‌های ثابت محمد ربیعی بود، حالا باید کارش را در ملوان انزلی زیر نظر تارتار دنبال کند.

دیدگاه‌ها