کد خبر : 1955456 | 15 مرداد 1402 ساعت 21:08 | 41.7K بازدید | 67 دیدگاه

هواداران صبور باشند و از تیم حمایت کنند

طالب‌لو راز موفقیت استقلال را مطرح کرد

دروازه‌بان سابق استقلال می‌گوید که اتحاد و همدلی می‌تواند تیم را به موفقیت برساند.

طالب‌لو راز موفقیت استقلال را مطرح کرد

به گزارش "ورزش سه"، جلسه تمرینی امروز استقلال یک مهمان ویژه داشت. وحید طالب‌لو، کاپیتان و سنگربان مطمئن دهه ۸۰ آبی‌پوشان، در تمرین امروز حاضر شد. طالب‌لو که با پیراهن این تیم افتخارات متعددی را به دست آورده با اعضای تیم دیدار کرد و قبل از آغاز تمرین گفت‌وگوی گرمی با جواد نکونام داشت.

او در گفت‌وگو با دوربین رسانه رسمی باشگاه گفت: چند روز پیش با آقای نکونام تماس تلفنی داشتم. خود من نیز دلم تنگ شده بود و فکر می‌کنم پس از پنج سال و اندی، من به ایران برگشتم. آقا جواد خیلی لطف داشتند و دعوت کردند. من نیز با کمال میل آمدم و در خدمتشان هستیم.

او اظهار داشت: خود من از لحظاتی که اینجا هستم لذت می‌برم. برخی تغییرات را می‌بینم ولی در این چند سال آنقدر که باید و شاید این امکانات پیشرفت نکرده است. امیدوام که به‌زودی شاهد تحولاتی باشیم که حداقل بازیکنان بتوانند در شرایط بهتری تمرین کنند و برای کارهای بزرگی که هواداران انتظار دارند، آماده شوند.

وی گفت: همه می‌دانند که استقلال شرایط خاصی دارد، کمی دیر بسته شده، مقداری زمان از دست دادیم، ولی من معتقدم که اگر این بازیکنان تمام تمرکز و توانشان را بگذارند، می‌توانند موفق باشند. من دیدم که بازیکنان از جان و دل مایه می‌گذارند. امیدوارم این تداوم داشته باشد تا به آن چیزی که خواسته هواداران است، برسیم.

1733151

طالب‌لو صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: من فکر می‌کنم که اتحاد می‌تواند ما را به موفقیت برساند. قبول دارم که شاید بیرون از زمین اتفاقاتی رقم می‌خورد، حرف و حدیث‌هایی هست، ولی فکر می‌کنم باید تمرکزمان را روی تیم خودمان بگذاریم. اگر این اتفاق رخ دهد، باید به توانایی و تلاش خودمان اتکا کنیم. من اعتقاد دارم که نتایج بهتر و راحت‌تری رقم می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: به آقا جواد هم عرض کردم. واقعیت این است که بچه‌ها باید تمام تلاششان را بکنند. مردم و هوادار متوجه می‌شود که بازیکن تلاشش را می‌کند. آن زمان است که نتیجه معنی پیدا نمی‌کند و نتیجه همین زحمتی می‌شود که بچه‌ها می‌کشند. این بزرگترین اتفاقی است که می‌تواند برای استقلال رخ بدهد. من اعتقاد دارم که اگر این اتفاق رخ دهد، نتیجه هم حاصل می‌شود.

کاپیتان سابق آبی‌پوشان در پایان گفت: من نیز به مانند بقیه از هوادران درخواست می‌کنم صبور باشند و در هر شرایطی تیم را حمایت کنند. من به عنوان هوادار و فارغ از هر نتیجه‌ای، طرفدار استقلال هستم.

دیدگاه‌ها