کد خبر : 1955462 | 15 مرداد 1402 ساعت 21:45 | 43.7K بازدید | 22 دیدگاه

سال رؤیایی ستاره انگلیسی: دو بازی، دو جام! (عکس)

دکلان رایس، هافبک انگلیسی آرسنال، در دو بازی رسمی باشگاهی آخر خود دو جام قهرمانی را بالای سر برده است.

سال رؤیایی ستاره انگلیسی: دو بازی، دو جام! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار جام خیریه انگلیس امروز بین تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی برگزار شد و درنهایت آرسنالی‌ها در این بازی به پیروزی رسیدند.
این بازی در وقت‌های قانونی 1-1 به پایان رسید، ابتدا کول پالمر با یک ضربه زیبا سیتی را پیش انداخت و در ادامه توپچی‌ها با گل دقیقه ۱۱+۹۰ لئاندرو تروسارد، بازی را به تساوی کشاندند. 
طبق قانون این رقابت، در صورت تساوی در نود دقیقه، بازی مستقیما به ضربات پنالتی کشیده می‌شود و در نهایت آرسنال با برتری ۴-۱ در این ضربات، قهرمان جام خیریه انگلیس شد.
اما این قهرمانی برای دکلان رایس خاص بود. این بازیکن در اولین بازی رسمی خود با پیراهن آرسنال، موفق به کسب یک جام شد و جالب اینکه رایس در آخرین بازی رسمی خود در لباس وستهم، در فینال لیگ کنفرانس اروپا، با این تیم نیز قهرمان این این جام شد.

1906101
1906102
1906103
1906104
1906105

در  آن دیدار، رایس کاپیتان تیمش بود و درحالی‌که در دقایق پایانی، بازی با نتیجه 1-1 دنبال می‌شد، وستهم با گل جارد بوون به شکلی دراماتیک در این رقابت‌ها به پیروزی رسید.
به این ترتیب در اتفاقی جالب، دکلان رایس در دو بازی رسمی باشگاهی آخرش، توانسته است قهرمان دو جام شود.
این بازیکن تابستان امسال در انتقالی 120 میلیون یورویی از تیم وستهم به آرسنال منتقل شد تا بتواند جانشین گرانیت ژاکا در خط هافبک توپچی‌ها شود.
رایس در اولین بازی رسمی خود با لباس آرسنال، عملکرد نسبتا خوبی را از خود به نمایش گذاشت. این بازیکن تا دقیقه 81 برای تیمش بازی کرد و در این بازی صددرصد پیروزی در دوئل‌های زمینی را به ثبت رساند و همچنین یک شوت هم به سمت دروازه سیتی زد که راهی به چارچوب دروازه این تیم نداشت. این بازیکن درنهایت جای خود را به ادی انکتیا داد.

دیدگاه‌ها