کد خبر : 1955475 | 15 مرداد 1402 ساعت 23:58 | 37.3K بازدید | 15 دیدگاه

دکلان رایس جواب انتقادات را با جام داد

سلفی ستاره آرسنال: سِند تو روی کین! (عکس)

دکلان رایس این اطمینان را داد که آماده تبدیل شدن به ستاره آرسنال است.

سلفی ستاره آرسنال: سِند تو روی کین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با گل دقایق پایانی لئاندرو تروسارد از شکست مقابل سیتی گریخت و موفق شد این تیم را در ضربات پنالتی 4-1 شکست دهد و قهرمان سوپرجام فوتبال انگلیس شود. توپچی‌ها این جام را در حضور سه ستاره تازه‌وارد خود از دست سیتی قاپیدند؛ دکلان رایس، کای هاوترز و یورین تیمبر امشب اولین بازی رسمی خود را برای تیم میکل آرتتا انجام دادند و با خاطره خوش آن را به پایان رساندند.

دکلان رایس، ستاره آینده‌داری که آرسنال او را با رقم 115 میلیون یورو به خدمت گرفت، به دلیل رقم بالای انتقالش به شدت تحت فشار قرار دارد. این بازیکن امشب در ترکیب اصلی آرسنال حضور داشت و توانست در پایان با هم‌تیمی‌هایش جشن قهرمانی بگیرد؛ او اخیرا مورد حمله روی کین قرار گرفته بود که مدعی شده بود رایس ارزش پرداخت 115 میلیون یورو را ندارد.

1906142

هافبک 24 ساله انگلیسی در طول مدت حضورش در زمین عملکرد بسیار خوبی مقابل سیتی داشت و یکی از بهترین بازیکنان تیم آرتتا بود. او در مورد اولین قهرمانی‌اش با آرسنال گفت: "این اولین قهرمانی من با آرسنال است. مشتاقانه در پی یادگیری و پیشرفت در این باشگاه هستم و مطمئنم که در این فصل می‌توانیم به هر چه می‌خواهیم برسیم. فقط باید تمرکز خود را حفظ کنیم."

رایس برای تبدیل شدن به ستاره آرسنال در فصل جدید مصمم است: "بسیار هیجان زده و خوشحالم. این همان حسی است که از همان لحظه ورودم داشتم. از این پیروزی خیلی خوشحالم. باید مقابل تیمی مثل سیتی صبر داشته باشید؛ چیزی که سرمربی قبل از بازی هم به ما گوشزد کرده بود."

دیدگاه‌ها