کد خبر : 1955479 | 16 مرداد 1402 ساعت 00:09 | 45.5K بازدید | 11 دیدگاه

ناکامی الوحده در صعود به نیمه نهایی جام عرب؛

پنالتی نوراللهی برای رسیدن به الهلال کافی نبود (عکس)

الوحده امارات با وجود نمایش تاثیرگذار ملی‌پوش ایرانی خود مقابل الشباب عربستان شکست خورد.

پنالتی نوراللهی برای رسیدن به الهلال کافی نبود (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه‌های فوتبال عرب در فصل ۲۰۲۳ تیم فوتبال الوحده امارات که احمد نوراللهی را به‌عنوان هافبک دفاعی در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ یکشنبه شب در ورزشگاه ملک فهد شهر الطائف مقابل تیم الشباب عربستان قرار گرفت.

1906149

یاران نوراللهی که در دو مسابقه مرحله گروهی جام باشگاه‌های عرب مقابل الکویت کویت و بلوزداد الجزایر به پیروزی رسیده و برابر رجا کازابلانکا مراکش شکست خورده بودند، در دیدار امشب با ترکیب کامل خود به مصاف الشباب عربستان رفتند و امید زیادی به کسب برتری داشتند که این اتفاق برای آنها نیفتاد.

الشباب عربستان در دقیقه ۲۷ با اخراج یاگو، مدافع برزیلی میانی خود، ۱۰ نفره شد تا کار برای آنها سخت شود، اما یاران نوراللهی نیز نتوانستند از این فرصت استفاده کنند و البته در دقیقه ۶۷ نیز آنها هم با دومین کارت زرد و اخراج عبدالله الکربی، مدافع راست خود با یک بازیکن کمتر به کارشان ادامه دادند.

یاران نوراللهی که در نیمه دوم نمایش بهتری از الشباب عربستان ارائه کردند و حملات خطرناک‌تری به وجود آوردند، در رسیدن به گل بدشانس بودند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

1906146
1906144
1906147

در وقت‌های اضافه دو تیم نمایش پایاپای ارائه دادند تا در نهایت بازی با تساوی بدون گل به ضربات پنالتی کشیده شود.

بازی در ضربات پنالتی هم برابر پیش می‌رفت تا اینکه در پنالتی سوم، فراس جمعه نتوانست برای الوحده گلزنی کند تا یاران نوراللهی عقب بیفتند و در نهایت هم با وجود گلزنی این هافبک ایرانی، تیم اماراتی با نتیجه ۵ بر ۴ مغلوب شود و نتواند به نیمه نهایی جام باشگاه‌های عرب راه یابد و حریف الهلال عربستان شود.

1906145

احمد نوراللهی که در نخستین مسابقه الوحده در جام باشگاه‌های عرب یک پاس گل داده بود، در بازی مقابل الشباب عربستان چهارمین پنالتی تیمش را با شوت به سمت چپ خود به زیبایی تبدیل به گل کرد ولی ضربه او برای جلوگیری از حذف تیمش کافی نبود.

دیدگاه‌ها